Gå til innhold

Idag pakker jeg den mye omtalte bagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin lørdag 18.08, og har enda ikke somlet meg til å pakke bagen. Leste på et nettsted at det ble anbefalt å pakke bagen i uke 30.... Ble plutselig akutt litt overtroisk eller noe, og fikk det for meg at så lenge bagen ikke er pakket blir det ingen fødsel. Akkurat som om babyen i magen skjønner at alt ikke er helt klart.

Meeen, føler meg klar som et egg, så bare kom, lillegullet mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe =) Jeg er i uke 29 og pakket bagen i uke 27 =) Klarer nesten ikke å vente på at lille-jenta mi skal komme ut....

Skrevet

Hehe jeg innbiller meg fødselen ikke setter i gang hvis jeg pakker den jeg da ;p

Uff,men en får vel bare pakken den tror jeg :o)

Men,jeg drøyer den nok ikke like lenge som deg hehe

Skrevet

Men mange ting bruker man jo ofte, vil jo ha med yndlingsgravidebuksa (den som ikke tar noen steder...), godtrusene, fotoapparat og sånne ting. Er leeeei av å være gravid idag, forferdelig lei. (Unnskyld, måtte bare syte litt)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Nå har jeg pakket baggen sånn relativt ferdig tror jeg. Hadde termin i går... Pakket den første gang for 2-3 uker siden men det gikk jo helt galt for jeg har jo brukt klærne flere ganger allerede. Men nå går jeg jo bare og subber hjemme så jeg behøver ikke være ok en gang i tøyet så nå håper jeg det skal få ligge i fred ;)

Energidrikken og snacsen er faktisk det eneste som har fått ligge i fred. Og så har vi puttet ladere, kamera osv i en bag som vi nå har som oppbevaringssted for disse tingene.

Jeg satser på at det ikke blir sånn at jeg våkner og "NÅ MÅ VI LØPE" :)

Skrevet

Moro å høre at det er noen som er enda verre enn meg. Termin 21. og bagen har vært klar en uke. Men det var sambo som tok initiativet til å pakke den. Vi var på kontroll hos jordmor, og hun sa sånn i forbifarten "og bagen står klar..." Eeeeh, neeei.... Og da fikk han fart på seg skal jeg si. Samme kveld var den klar, og kjøleskapsdøra var plutselig fullt av lapper med telefonnr. og huskelister. He he. Han er søt da:)

Skrevet

He, he. Jeg forklarte mannen min om bagen, og han ble helt fra seg, sa at vi ville komme til sykehuset og virke fullstendig uprofesjonelle, og det ville han ikke ha på seg. Lo så jeg skreik.... Vi er jo uprofesjonelle, så hvorfor late som noe annet? :) Og hvor mange profesjonelle blivende mødre/fedre finnes det?

Skrevet

Hehe så bra skrevet lims, *ler*

Har ikke pakka baggen ennå, har såååååå god tid ennå:)tror jeg da

Skrevet

He he, ja du sier noe. Skal ikke skryte på meg at jeg føler meg veldig proff. Men er litt av sjarmen det vel:)

Skrevet

Jeg har pakka det som pakkes kan. Det som gjenstår (yndlingsgravidebuksa, toalettsaker, mobillader) har jeg laget en liten liste over og lagt oppå bagen med en liten beskrivelse (mest på toaletttingene) av hvordan det ser ut og hvor det ligger.

Så om noe skulle skje veldig plutselig og det blir mannen min som må hjem og hente det jeg trenger på sykehuset vet han akkurat hva han skal plukke med seg :)

Skrevet

Jeg løper avgårde og pakker nå!

Er i uke 35, og har faktisk ikke tenkt tanken...

Hm... Prates senere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...