Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey snuppa..Pcen har krasjet derfor må vi legge inn windows xp på nytt..har du den cden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååja, nei,det har jeg ikke. sitter på jobben jeg, og pcen hjemme har vi ikke koblet sammen enda. im sorry! =( bruker bare laptopen og den har ikke xp =(

Skrevet

så dumt :(((

men åssen er det med babyen? har du shoppet inn alt?

Skrevet

ja, jeg tror jeg har det meste jeg trenger hverfall. har vasket alt og brettet i kommoden, og vogna er på plass hverfall. du da? mangler dere mye? du er heldig som kan ønske dere ting til jul hverfall da =) kommet noe lenger på navnevalget?

Skrevet

du solgte jo også ganke mye etter Romeo ikke sant? Husker vi gikk som gale løs på finn.no med annonser hehe :)

har fått tak i vippestol, brystpumpe og babygym hittil..babybjørn skulle jeg få låne av søstra mi, klær har jeg jo også masse av!

men mangler vogn, lekegrind, odenwalderpose, sprinkelseng..dyre ting, men skal hvertfall få 2000,- av mamma..håper svigers spytter i litt også=) for det er dyre ting

Skrevet

en annen ting: skal i permisjon den 15 desember..jeg begynner å få fødselspenger måneden etter da ikke sant?

Skrevet

vet ikke hvordan det er med svangerskapspengene..har sendt inn søknad, men har ikke fått svar enda.

ja, solgte en del leker jeg, men babygym og brystpumpe har jeg ikke kjøpt enda. jeg har vippestol, babybjørn sele og lekegrind fra romeo, og vogna har jeg betalt. senga kjøpte jeg på foreldre og barnmessen, bilstol også.voksiposen kjøpte jeg i sverige for 400kr til romeo, og den funka helt fint sist, så bruker den igjen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...