Aylinah Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Jenter,om dere skal kjøpe dere stellebord (ikke stellekommode) så for gud skyld ikke sett den sammen selv. Da kan jeg garrantere at dere ender opp me et stellebord uten understell hehe Var 2min unna å kaste hele stellebordet utpå jordet her jeg Hormoner sier du *flire seg ihjel* Jaja,det står nå iallefall hehe
Maria&Casper Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 *gapskratte* hehe.. Heldigvis har vi ikke så stort bad, så vi kjøper sånn veggmontert stellebord.. hihi
Aylinah Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 hehe uansett,ikke monter det selv hehe Kan brått ga galt jah ;p
Miss L å di Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Hormonella med 10 tommeltotter.... hahahaha.... Hadde ikke du vært så trefingra så hadde dette gått heeelt fint :-D
Shinyogsmåen Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 vi har også veldig lite bad, hvor får dere kjøpt det veggmonterte?
mamma til 2... Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 var rett før jeg gjorde det selv, når jeg monterte mitt.. har kastet det jeg nå!:)skal kjøpe ett uten det forbanna stativet:)
Aylinah Skrevet 16. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2007 Skjønner jeg godt,sitte rå ser på de skjeve beina her jeg nå ;p hehe uff...jaja,hehe ikke så lenge det blir brukt uansett
Maria&Casper Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Shiny: Sjekk om det ikke er noen som skal selge ett brukt. Man får jo pent brukte til halve prisen.. Men ellers så selges de jo på barnebutikker.. Reflex o.l
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Vi monterte også stellebordet i dag, men fornuftige meg overlatet det til Sondre.. Jeg hadde garantert endt opp som deg.. hehe..
Athina' Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Hehehehe kjenner meg igjen for på lørdag skulle jeg sette sammen mitt, og det hadde hele 8 skruer jo! Men når jeg begynte fikk jeg faen ikke de &%&¤ skruene inn i metallet, så jeg ble knekt av det jeg altså! Dagen etter kommer typen til mamma og vips var dævelskapen oppe på under 10 minutter hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå