Gå til innhold

%"#"#"!&/(=??=) forbaskade,dustet...skit stellebord....GrRr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenter,om dere skal kjøpe dere stellebord (ikke stellekommode) så for gud skyld ikke sett den sammen selv. Da kan jeg garrantere at dere ender opp me et stellebord uten understell hehe :P

Var 2min unna å kaste hele stellebordet utpå jordet her jeg :P Hormoner sier du *flire seg ihjel*

Jaja,det står nå iallefall hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*gapskratte* hehe.. Heldigvis har vi ikke så stort bad, så vi kjøper sånn veggmontert stellebord.. hihi

Skrevet

hehe uansett,ikke monter det selv :P hehe

Kan brått ga galt jah ;p

Skrevet

Hormonella med 10 tommeltotter.... hahahaha....

Hadde ikke du vært så trefingra så hadde dette gått heeelt fint :-D

Skrevet

vi har også veldig lite bad, hvor får dere kjøpt det veggmonterte?

Skrevet

var rett før jeg gjorde det selv, når jeg monterte mitt..

har kastet det jeg nå!:)skal kjøpe ett uten det forbanna stativet:)

Skrevet

Skjønner jeg godt,sitte rå ser på de skjeve beina her jeg nå ;p hehe uff...jaja,hehe ikke så lenge det blir brukt uansett

Skrevet

Shiny: Sjekk om det ikke er noen som skal selge ett brukt. Man får jo pent brukte til halve prisen.. Men ellers så selges de jo på barnebutikker.. Reflex o.l

Skrevet

Vi monterte også stellebordet i dag, men fornuftige meg overlatet det til Sondre.. Jeg hadde garantert endt opp som deg.. hehe..

Skrevet

Hehehehe kjenner meg igjen for på lørdag skulle jeg sette sammen mitt, og det hadde hele 8 skruer jo! Men når jeg begynte fikk jeg faen ikke de &%&¤ skruene inn i metallet, så jeg ble knekt av det jeg altså! Dagen etter kommer typen til mamma og vips var dævelskapen oppe på under 10 minutter hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...