SuperGlad Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 jeg syntes det var toppers å føde der! det nye kvinnebarnsenteret var nettopp åpnet da jeg fødte der sist, å jeg er kjempeglad for at jeg atter engang skal føde der om en mnd tid. før måtte man ligge med riene på et rom, å deretter dra inn på et annet rom når babyen skulle ut. Å var ikke barselhotellet ledig måtte man ligge på rom med noen andre (husker ikke hvor mange). Nå er du garantert å få eget rom, uansett om du kommer på hotellet eller på barsel. Å du kan ha barnefar sammen med deg døgnet rundt :-) det er genialt!
enpå3ogenpå1 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 men må far betale for å bo på hotellet?
Amazone Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Tror man må betale for far ja, men innbiller meg at det ikke er mye, rundt 150 kr natta. TROR jeg
enpå3ogenpå1 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 hehe ja det burde jo bare være en symbolsk sum. Men godt å ha han der hele tiden siden det er førstemann.....
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Håper bare jeg slipper korridorplass etter fødselen jeg..Stengt mange plasser på st.olavs nå..syke folk, bygger nytt og stenger på samma året liksom...:@:@:@
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 var på omvisning på føden på st.olav i dag og jeg syns også det virket veldig fint der. Det koster 180 kr natten for far å være der, da er frokost inkludert. Nå i disse dager var det visst stappfult der både på barsel og på hotellet, så de har hatt tilfeller hvor fødende måtte ligge noen timer på gangen mens de ventet på at fødestua skulle bli ledig. Jordmoren sa også det at dersom det var noen som ville føde på levanger eller orkanger istedet så anbefalte hun det. Men jeg håper det roer seg til jeg skal føde i september. Det er visstnok flest fødende nå i august sa hun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå