Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

er ny her, akkurat registrert meg. Syns denne siden virker veldig bra og veldig go å ha nå i start fasen. Slutta med p-pillene i ferien og nå håper vi på full klaff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit og masse lykke til på ferden :-) Krysser fingrene for dere!! :-)

Skrevet

Tusen takk!!

Første mens etter pille-mens kom 1 uke etter vanlig tid, så var sikkelig spent 1 ukes tid, men fikk mensen. Ble litt skuffa, men på samme tid gla, slik at jeg kan få ei ny eggløsning og ikke på vente på mensen så lenge som jeg har lest at noen må gjøre etter p-pille bruk.

Skrevet

Det skjønner jeg godt! Godt å vite at kroppen er på vei tilbake til det normale igjen, og at du fikk mensen såpass raskt etter pille-slutt. :-)

Er dette første barn?

Skrevet

Ja, hadde mensen 9 juli, slutta på pillene 16 juli og fikk som jeg har leste meg til det som kalles pille- mens 22 og nå mensen 1 uke etter den vanlige syklusen som jeg hadde når jeg gikk på pillene. Ja, er vårt første, så alt er nytt. Har akkurat kjøtps oss tomt til å bygge nytt hus og :-). Du da?

Skrevet

Er vårt første også, men vi har prøvd siden oktober 05, så nå håper vi snart på en positiv test! IKM i dag faktisk, men negativ test, og ingen tegn til TR...

Har dere kjøpt tomt?? Så spennende å bygge nytt hus!! Kan dere få det akkurat som dere vil!! Høres gøy ut!! Vi kjøpte vårt første hus i oktober i fjor, så vi har mer enn nok plass til en liten krabat :-) Gifta oss i mai i år, så alt er klart :-D

Skrevet

Åhh, gratulerer så mye!!!!

Ja, vi kjøpte hus i 03, som vi pussa opp, men jeg vil ha et helt nytt hus der vi får bestemme alt selv:-). Er nok plass her og, men er 3 etasjer og jeg vil ha stue, kj og bad i første etasje og så får vi soverom, luftstue, et til bad og bod oppe! blir så bra!!! Hadde vært skøy med en liten i nyhuset! Ja, da har dere jo prøvd ei stund :-(, er så utålmodig selv, så kan skjønne at du vil det skal klaffe snart!

Skrevet

Jeg misunner folk som bygger hus!!! Høres så utrolig gøy ut!! Bare det å få alt nytt!! Og alt som en selv vil.. Velge kjøkken :-) Hehe :-) Som jeg gleder meg til den dagen vi skal bygge!! Fordi om det blir ei gooood stund til... Her er det mangel på tomter, og de som fins koster flesk... :-( Så nå pusser vi opp litt her vi bor :-) Blir kjempe fint! :-) Men er et slit å bo i rot... Hehe :-)

Skrevet

Velkommen hit og lykke til!:) Håper spira sitter raskt!

Skrevet

Ja, det er jo blitt svin dyrt. Vi må betale 2,2 for en tomannsbolig, men en enebolig kom på 2,8 mil og di var dårlig utnyttelse av arealet på, så tror det blir sikkelig bra i tomannsboligen. Ja, gleder meg til å handle kjøkken og sånt, blir skøy. Her et det å mangel på tomter, men fikk et tomt som er i et fint barnevennlig strøk med barnehage og skole 200 meter unna. Helt perfekt!!.Blir kanskje et vennepar av oss som skal bo på andre siden!

Skrevet

Ja prisene er helt hinnsides... Glad vi fikk kjøpt vårt første jeg. Vi var på aktiv boligjakt i et år før vi fikk.. Og da var vi så utrolig lei av alle budrunder som gikk langt over våres lånebeløp, at vi la inn bud over takst FØR visning.. Hehe :-) Men vi angrer ikke et sekund!! Det var liksom vår mulighet, hvis ikke vi sku vente ennå lenger... Vi leide bare før, og det er ihvertfall å kaste penga ut av vinduet, mye bedre å eie selv.. Og i tillegg har vi en liten hybel i kjelleren vi leier ut, utrolig greie penger. :-)

Å ha et vennepar på andre siden høres jo heeelt perfekt ut!! Så koselig da! Når er huset venta å stå ferdig?

Skrevet

Ner, er ikke helt sikker, men tar vel et års tid før alt er færdig!

Skrevet

Hei, og velkomme hit. Har selv akkurat flyttet inn hit:-) Sluttet med pillene 6. juli, fikk mensen igjen etter 31 dager. Det betyr heldigvis at syklusen nesten er i orden. Så nå er jeg kjempespent på hva som skjer framover. Tør ikke håpe noe i grunn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...