Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Med termin i november, er det bortkastet å melde seg inn i kor nå?
tudeluuu Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 jeg begynner i nytt kor neste uke. Har ikke termin føri februar da, men har tenkt å være med så godt som mulig selv om jeg får bebis.. evt søker jeg bare om halvt års perm.. det tror jeg blir å ordne seg =)
Knøttefrøken Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 kommer jo an på hvor glad du er å synge det.... det skader hvertfall ingen om du synger:-) Bare godt å ha en hobby man kan drive med.. du kan jo fortsette etter fødsel også... pappaen kan jo ha babyen den timen e.l du har på kvelden med korøvelse...
Serial mom Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Nei,hvorfor det? Ja,med mindre du ikke kan synge da,og må lære helt fra scratch,da kan det være någet knapt med tid,men ellers er det vel bare å tralle i vei!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Takker for svar Jeg har sunget i kor på ungdomsskolen, og vi var visst over gjennomsnittlig flink... Men det er jo lenge siden nå Redd for å bli asosial etter fødselen, jeg har flyttet til nytt sted. Og så er det jo koselig å synge? de sier vel i fra hvis de ikke vil ha meg...
Serial mom Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Skulle tro det,ja,he-he! du får hviske litt lett i bakgrunnen den første tida da,skylde på kynnere eller noe dersom du skulle synge falskt! Meld deg inn,du,treffer sikkert masse koselige folk der,med samme interesse som deg selv! Kanskje det er flere spedbarnsmødre der også,hvem vet! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå