lullen snart 4trollunger :) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 så gøy. jeg gleder meg som en unge til jul. hehe klarer nsten ikke å vente. har du noen følelse på hva du får? jeg har ikke peiling,men alle tror det blir jente. så det blir spennende å se:)
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 nå har vi snart fyllt inn uka. hehe ikke værst. dette var litt gøy
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Jeg skal på UL 5/9, og vi har samme termin! Jeg skal på Tønsberg sykehus...
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 17. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2007 jøss! så gøy! snakk om tilfeldigheter. hehe kan jo "følge hverandre opp" her inne hvis du vil? jeg skal på farsund sykehus.. (1,5 timer fra kr.sand.) har du barn fra før?
pandabjørn Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 jeg skal på 4d ultralyd på kvinnedoktoren, og det gleder jeg meg kjempe masse til
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 17. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2007 åh! heldig gris! jeg har også kjempe lyst til å dra på 3d/4d.. har vært å kikket på kvinne doktoren på nettet. eneste som "stopper" meg er at jeg bor 12 mil utenfor kr.sand og nærmeste 3d ul er nøtterøy. (de er ikke så privilgerte her på sørlandet at de tar seg råd til noe sånt) godt stykke å reise kan man si... litt vanskelig å komme fra når vi har to små tasser på 4 år og mannen er i 12-13 timers arbeid hver dag.. du må holde meg oppdatert om hvordan du syns det var.
Tooblind Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Jeg bor i Oslo, og dro til Kvinnedoktoren på Nøtterøy tidligere i svangerskapet. Selvom det tar 1,5 timer å dra, så hadde jeg gledelig gjort det igjen. Han er meget dyktig.
pandabjørn Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 lullen m/bøllefrø 09.02.08 huff så synd at dere bor så langt unna da..! jeg skal holde deg oppdatert hvordan det gikk på 4d ) var på nøtterøy ultalyd med Sander da jeg var 24 uker på vei..så jeg gleder meg ekstra denne gangen når jeg skal be om 4d for da får man video i bevegelse og ikke bare "stil" bilder som man får på 3d...
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 17. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. august 2007 ja vet. ved en tilfeldighet så kom jeg meg inn på en side på nettet der de hadde mange 4d (filmer). det var blandt annet et tvillingpar som lekte, en baby som bokstaveligtalt krabbet og en som hoppet rett opp og ned. det var så utrolig mye gøy å se. ble virkelig overrasket over hva de små trollene egentlig finner på der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå