Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ang symptomer...

Du klemmer litt på brystene en dag med håp om å finne et snev av ømmhet i dem...

Men nei ikke noe...

Dagen etter klemmer du litt til... og ja der kan du såvidt kjenne noe! :-D

Dagen etter der igjen så klemmer du enda litt til, og ja det øker! brystene blir ømme!

Og så dagen etter det igjen kjenner du at brystene dine er så utrolig ømme at du nesten vil skrike!!

Men tenk!

Kanskje var det all den klemmingen som gjorde dem ømme i det hele tatt?

Hehe det er slik jeg tenker om meg og mine akkurat nå :-P

Kanskje de ikke er ømme i det hele tatt, kanskje det er jeg som har gjort dem ømme med alle de gangene jeg skulle kjenne etter ømheten! hehehe

Ja dette er jo morsomt..

huff hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ja tanken slo meg da jeg nå satt her atter en gang og klemte på brystene mine i søken om denne ømheten som alle lengter etter! hehe

Skrevet

eg kjenne berre ømme bryst vorter eg. men tror forsat at de er mannen min som har laget di vonde=) skylle alltid sånt på han=)

Skrevet

hehe ja mulig det, men siden vi nå befinner oss på "Bli Gravid" forumet så trøster vi oss selv med å si "åneida! jeg er gravid jeg skjønner du! er selvfølgelig derfor de er ømme!" :-P

Hehe

Skrevet

sist eg tenkte de så gikk eg over 19 dager før eg fikk tr på besøk så eg tør ikke mer=) hehe

Skrevet

Hehe :-) Ja, seff er det derfor de er ømme!!! :-) Men skal HELE puppen være øm? Årh... Bare brystvorta her... :-(

Skrevet

eg har ikke peiling hehe eg har aldri vert gravid før så vit eg vett:(

Skrevet

Lykkeliten

Nei det er forskjellig, selv om det bare er brystvorta som er øm så er det et graviditetstegn! ;)

Og mini lilly..

Vel nei men om du har ømme bryst så er det et godt tegn ;)

Det finnes jo en symptomliste her inne et sted som kan være til stor hjelp, spesielt til deg som er førstegangs ;)

Skrevet

takker,

Skrevet

*Hahahahaaaa* Sant, så sant...Mine er ihjelklemt...stakkars....og ømme...ikm om en uke..*gale damen!*

Skrevet

Haha...ja nå lo jeg godt :-) man trenger ikke klemme bare hopp litt opp og ned så kjenner man fort om de er ømme...jogget idag og huff! Håper det er et tegn...2 dg over ikm men neg test....

Skrevet

Lykkeliten: jeg går mot min 7 dag over.... hadde ikm på lørdag...

Så skal jeg teste i morgen da, så jeg kan få noe svar på om det virkelig er klemminga mi som har gjort puppene mine ømme eller om det kanskje er en nyinflyttet liten huleboer inni magen min..? hehe

Du da Lykkeliten?

Anita: joda er sikkert et godt tegn ;) spesielt om du IKKE har klemt på dem! :P hehehe

Vi krysser fingrene og heier på at vi alle sammen skal være gravide NÅÅÅÅÅÅÅÅ! hehe

Mon tro om den eventuelle lille spiren ligger inni der og ler seg skakk ihjel fordi at vi kan være så utrolig lettlurte at vi ikke en gang VET at h*n er inni der!!! heheh

Nei huff.. jeg tenker for mye sprøtt!! :-S

Hehehe

Skrevet

7 dager over, og alle de symptomene du remset opp over her... Du er jo nødt å være gravid!! :-) Hehe :-) Har du/skal du teste snart? Jeg hadde blitt gal av å gå 7 dager over, uten positiv test... Hehe :-) Jeg er bare såvidt over IKM dagen, og allerede utålmodig... :-)

Jeg hadde IKM i dag, negativ test i dag, og ingen tegn til TR.. Litt symptomer.. Kvalm, vondt nede i ryggen, svimmel, ømme bryster, murringer osv.. Men så spørs det om de bare er innbilske eller hva det er. Pleier aldri å gå over 28 dager, pleier heller komme før tia.. Så dette er mot normalt.. Men så kjenner jeg innimellom sånn mini murring... Og da tenker jeg "årh, nå kommer den forbanna tanta".. Men ingen tegn til ho ennå.. Håper ho har flytta ut for godt!! Jeg er så nervøs for om ho overrasker og kommer alikevel... :-(

Krysser fingrene for deg!! Håper du er gravid jeg!!! :-)

Skrevet

Hehe takk! :D

Jo jeg har testa så mange ganger at jeg ikke har tellinga en gang hehe... jeg er en utolmodig person! :-P

Men bare fått negativ...

Testa sist på onsdag, og skal nå teste igjen i morgen (fredag)

Når skal du teste igjen da?

Tror vi begge er gravide jeg! ;)

Tror 90% av alle med ikm rundt om nå og for en ukes tid siden er gravide jeg.. kan virke sånn! :D

Og lykke til med testinga! ;)

Skrevet

Da er vi to utålmodige her :-)

Jeg vet ikke når jeg skal teste igjen.. Kunne testa hver dag jeg, men desto større skuffelse liksom å bare få EN strek.. Hmmm... Bør vel kanskje vente et par dager...? Fikk ikke en liten svak strek engang i går... Hmmm... Kanskje i morra eller søndag?

Du må ha masse masse lykke til med testinga i dag, om du ikke allerede har testet!!! Nå er jeg super spent!!!! :-) Oppdater oss!! :-)

Ja, syns det er ufattelig mange med masse symptomer her nå.. Håper det er baby-boom her nå jeg og at jeg og er med denne ganga :-p

Lykke til!!! :-) Håper du får to streker!!!!

Skrevet

Ser ikke ut til at jeg får testa i dag likevel nei...

Jeg gikk i posten for å finne testene, men der var det jo ingenting! :(

Så kikka jeg litt i naboens postkasse for å se om posten hadde kommet eller om det bare var meg som ikke hadde fått post.

Og joda naboen sin var stappfull...

Blæææ

Må jeg vente til i morgen da! :(

Men men kanskje like greit det så hcg'en får tid til å stige litt om jeg er gravid ;)

Er jo 7 dager over tiden nå, så jeg tror jeg er gravid jeg :-P

For jeg pleier aldri å gå mer enn max 2 dager over...

Den pleier helst å komme FØR den skal...

Så ja, nå har jeg ganske store forhåpninger :P

Og håper så inderlig de testene kommer i posten i morgen da!

HEhe

Skrevet

Jada sannt vel...

Nå når jeg satt her så jeg postbilen, hun putta noe oppi postkassa vår.

Så jeg løp i full gass ned med et stooort smil om munnen, for nå skulle jeg teste!! :D

Men da jeg kom ned, åpna postkassa, var det bare ei teit lita reklameavis oppi!!!!

ARGH!!!

Heheh jaja så da må jeg vente til i morgen likevel.. .:(

buhuu...

Skrevet

Hehe :-) Syns jeg ser deg storme ut døra i full galopp mot postkassa... :-D

*ler*

Skrevet

huff ja jeg trynte til og med 2meter FØR postkassa! hehe..

huffameg loool

Jaja sånn kan det gå når man er over ivrig! :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...