CB-BabyBoy Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hehe vi kan jo ha vår egen chattetråd vi her nå Jeg er noget treg med mailene om dagen skjønner du. Idag har jeg klart å spise en og en halv skive!!!! Med russisk rekesalat av alle ting. Men noen har rappa alle rekene, det er jo bare ekle erter igjen hihi.
Serial mom Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Tjena tjejen! Euhm,tror det er min tur på mailen,men... Ja,du vet! Latskap! Russisk rekesalat og greier,ikke verst! Ha ha,rekene ligger nederst i venstre hjørne,mannen min fant nemlig hele 4 stykker der da han kjøpte en pakke tidlligere i sommer!
CB-BabyBoy Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Haha det eneste stedet jeg ikke lette i boksen Men min mann mener at de generelt er gniene i den salaten der, mye billigere å fylle med erter og gulrøtter. Han mente at kanskje Denja var bedre. Men når man kjøper rekesalat, er ikke poenget reker? Så derfor kan han få ha sin russiske erte/gulrotsalat i fred og så kan jeg kjøpe min egen hehe. Nei latskap er jo et helt ukjent begrep for meg hehe. Lurer på åssen det skal gå å jobbe igjen. Har sagt at jeg ikke kan stresse om morgenen da, vil helst slippe sånn svimings igjen. Eller andre festlige aktiviteter på t-banen.
Serial mom Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Ja,der ser du,du lette ikke hardt nok! Tror nok jeg hadde kjøpt en boks med bare reker og blanda inn,jeg,for jeg tror alle merkene er like kjipe på proteinet! Evt får du besøke Kjell-Inge nedpå A.brygge å handle noen der. Bah,har enda ikke vært tur med bikkja,jeg. Han kan jo bare tasse ut i hagen å tisse og sånn,men burde vel fått en luftings læll! Men så ble det sol da,og da peser han jo bare likevel. Akkurat nå ligger han å soler seg ute på verandaen! Den frekkasen har sovet i min nye,HVITE skinnsofa i natt,jeg så skitne spor der etter han,og tok han på fersken oppi der tidligere idag(synes det var så rat at han ikke engang kom å tigde på kjøkkenet da jeg spiste,lå musestille der inne,vøtt!) Han har aldri gjort noe sånt før,sofa er strengt forbudt! Tror han begynner å bli senil på sine gamle dager! Ellers da,hva skjer til helga i din verden?
CB-BabyBoy Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 På meny får man kjøpt reker og majones blanda i ferskvaredisken! Eneste er at det er godt på kanskje et par skiver og så spiser jeg det ikke på et par dager. Så blir jeg usikker på om det er trygt å eta... Hm aker brygge ja, husker vi var der nede akkurat når kvalmen kicka inn. Og siden det har vi ikke dratt tilbake hehe. Jeg liker ikke den lukta fra før av, så det blir ikke bedre nå. Håhåhå rampevofsen med andre ord. Kreket her krever stadig kos, hun får nye fjær og støver dermed ned alt. + hun liker å komme til sofaen når jeg ligger her, men den er hvit og i bomull - ergo om hun bommelommer, så blir det flekk. Og et skritt nærmere dyrlegen hehe. Husker naboen hjemme hadde en golden retriver, snill som dagen lang. Fulgte meg til bussen hver dag og ventet når jeg kom hjem. En dag så skulle han få noe matgreier av meg og ble jo litt ivrig da. Så han hoppet opp for å ta og nesten bet meg. Han så bare blikket mitt og skjønte umiddelbart at dette ikke var bra. Han krøp baklengs ut av innkjørslen vår, over gata og inn til seg selv. Sååå skamfull. Jeg fikk jo nesten dårlig samvittighet hehe. Så et lite senilt øyeblikk hos han også der. Hm helga ja. Det blir vel vise frem den nye bilen tenker jeg. Tror mannen klør litt etter å kjøre på E18, brmmme litt med motoren Da kan vi invitere oss selv på lunsj hos mormor, jeg kan bli dulla litt med. Ei venninne har invitert meg med på lunsj imorgen, skal gjøre et helhjertet forsøk på å komme meg ut. Utenom det så skal jeg vel være kvalm og kanskje spy litt!! Dere da?
Serial mom Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Sånne ting er ultrapasteurisert,og tilsatt så mye holdbarhets-snusk at du kan spise det hvor lenge det skulle være! Rart at man forbinder steder med kvalmen. Jeg må fortsatt lukke øynene og tenke på noe annet når vi kjører forbi Høvikstrand der jeg jobba,hele området der bringer frem dårlige minner fra da jeg tumla rundt kvalm og jævlig på vei til/fra jobb... Ja,den rabbagasten,sneik seg faen meg opp i sofaen! Han får av og til lov til å være i senga,men han har alltid nøyd seg med det. Ble sinna på han,jeg! Fydda,får passe på fuglekreket så ikke gubben kaster henne i Blenderen nå! Tenkte veldig langt når dere kjøpte hvite stuemøbler dere også,altså? Ser for meg den tv-reklamen med han ungen som spiser is i den hvite sofaen... Vi har også et ultrabarneuvennlig stuebord,masse skarpe kanter påde oppe og nede og rundt om! Dessuten er det så tungt at jeg ikke kan dytte det til sides for å støvsuge under engang! Hvor er husmorhomoen når man trenger han?!? Ja,må jo jo ut å råne i nybilen,det er sant! Pass på at han ikke mister lappen da,ellers må vel du til pers med kjøretimer og greier! *hjelp* Skal du lunsje imårra,så får du bare ta det heeelt med ro idag da,så kanskje formen holder seg nok til noen timer! Vi skal vel ikke stort,tror jeg. Ta en tur i fjæra med bikkja,det synes han er gøy,ellers har vi ingen store planer. Ikke lønningsdag før 25,så blir ingen ellevill shopping heller!
CB-BabyBoy Skrevet 16. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2007 Hehe hele leiligheten er en eneste stor barneuvennlig sfære! Må vel rydde vekk litt stæsj etterhvert, men ikke før junior begynner å bevege seg masse. Hehe hvit sofa ja, Det er løse trekk da, sånn at dette var ikke det vi kjøpte 1 gangen. Men jeg tenker litt som at junior skal få sin egen stol eller noe, ikke noe søling i godsofaen til mor. Det klarer hun best selv. Guriland er jeg egentlig egnet som mor??? Jeg har enda ikke noe følelser for magen eller det inni da, men det kommer vel når man kjenner spark eller ser ul. Har en merkelig aversjon mot å handle noe som helst babyrelatert.Kjøpte en sånn svangerskapsdagbok, men har nesten ikke skrevet noe. Ble litt for mye "hva føler du nå..." Forresten likte du den boka du kjøpte? Den er så hysterisk morsom Hehe kreket og blendern ja. Nei hun skal få leve til hun enten blir syk eller dør naturlig. I følge dyrlegen lever de til ca 15 år og hun ble 12 i år. Så det er vel lys i tunnelen for mannen hehe.
Serial mom Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 A-ha,jaja,men da kan du jo vaske trekkene,eller få de rensa! Har jo også ekstremt barnevennlige dyr,vet ikke åssen kreket ditt er,men min er en diger klums! Fant en frosk på veien igår,den skulle han undersøke,og deisa til den med labben! *splætt* Ser for meg "hey du lille,rare,stinkende skapning midt på gulvet,få kikke på deg litt!" *skvis* Nei,blir nok lekegrind her om vesla skal ligge på gulvet uten tilsyn noen sekunder! Du får evt. ha lokk på di grind,siden du har en flygende torpedo løs i huset! He-he,er ikke så hypp på mammabøker og sånt jeg heller,og handlinga går tregt! Den boka var hysterisk,ja,lo godt på bussen hjem! Faen,nå har jeg trykka på den derre knappen på pc'n som stjeler bokstaver igjen,hva var det du kalte den knappen??? *glemsk* Ooops,vill bjeffing uttafor,er visst en som forsvarer territoriet her,til tross for at han egentlig ikke kan bjeffe! Hold on! Så, var den andre hunden(på andre sida av gjerdet,heldigvis!) som bjeffa,ikke min,han bare stod å knurra og tøffa seg,han! Satser på at frøken fugl lever noen år til da,bare ingen åpner et vindu...!
CB-BabyBoy Skrevet 17. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2007 Hahahaha kreket mitt er ikke barnevennlig, hun er heller ikke menneskevennlig. Hun liker 2 stk her i verden - jeg og pappa hehe. Men tror ikke hun kommer til å reagerere så mye på junior (håper vi) Nå har jeg da vært ute på lunsj. Bomma totalt på klokka, fikk en sms fra venninnna mi " du jeg er litt forsinka, så bare finn et bord til oss du" ååååååååååååååååååååååååååå pokkern er klokka så mye? Oslo taxi sa du?? Burde ikke slippes ut uten ledsager jeg altså. Og må nevne for sjefen på mandag at jeg er det fysisk, men ikke pysisk hehe.
Serial mom Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Hellu!!!! He-he,det kreket høres nesten verre ut enn den gamle undulaten jeg hadde som liten. Han var mannevond,han! Beit meg til blods både titt og ofte! Du ser sikkert om småen har små hull i hodet,da er det muligens på tide å åpne et vindu.... Dæven,du kom deg avgårde ihvertfall! Uten å spy eller svime av også,eller? Klokke er bare til pynt,kjære deg:-))) Bør vel muligens ha noen som kan dobbel-eller trippelsjekket arbeidet ditt de neste ukene,hi-hi! Uuuæ,K. har bursdag om ei uke,og jeg aaaaner ikke hva jeg skal kjøpe! Har lova han å bake 50 000-kaloriers kaka mi,men må jo ha pakke også! Alt jeg vet han ønsker seg/trenger,det kan han fikse billigere og bedre gjennom jobb,kompiser eller verkstedet til faren! Grrr!
CB-BabyBoy Skrevet 17. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. august 2007 Jepp ikke spyings eller svimings, så det går fremover her ja!! Hm hull i hodet ja der da du noe. Skal huske det sånn just in case Hmmm guttebursdag er supertricky. Du kan ikke snakke med faren og fikse noe gjennom han da? Liker han massasje og sånt da? J fikk spa dag av meg når vi var i thailand; først mente han det var sånt jentetull, men etter å ha bli knadd litt og dulla litt med så var han i himmelen! Det er et sted oppe på majorstua, hmm hva heter det igjen a. Inch barbershop - det er mannesalong hehe. Gavekort der kanskje? Kommer jo an på om gavekort er ok gave da. Jeg fikk gavekort på dragonfly av J til bursdagen min (www.dragonfly.no) - kunne flytta inn der ja hehe.
Serial mom Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Hey,da er jo helga redda da,om formen holder seg!:-) Er det taco-dag idag,forresten? Næ,jeg skal fikse pakke sjøl,he-he! Dessuten bor dem for langt unna,så får det ikke opp hit til da likevel.(pappan har dessuten ikke peil,så en må vite eksagt hva man skal ha,he-he!) Når man er gift med en fysioterapeut,så inngår massasje i ekteskapskontrakten,he-he,så den jobben må jeg nok ordne selv de gangene det er ønsket! skjønt,det er mest meg som får massasje,men det er jo meg som har mest vondt for tida også da! Jeg liker ikke å bli dulla med,og det gjør egentlig ikke han heller,så spa utgår. Hmmmm... Vet han ønsker seg jaktradio,men den må man ha lisens/tillatelse til å kjøpe,og jeg har jo ikke våpenkort eller jaktkort. Den vil han sikkert kjøpe selv uansett! Klær er jo det han egentlig trenger,men det er jo litt kjedelig da! Ja ja,jeg skal sove på det i helga,he-he! Bah,er kvalm,jeg:-(
CB-BabyBoy Skrevet 17. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. august 2007 Ja der sier du noe tako dag ja. Det ble ikke noe forrige fredag, jeg spydde og J hadde fått tako på jobben. De har jo så fancy kantiner der ute, men bedriftsbarnehage neeeei det er jo for mye for langt. Jobber vel bare noen tusen der... Men av alle ting så får du parkeringsplass dersom du har unger - det er visst logisk det. Altså om du må kjøre til jobb og kanskje levere i barnehagen, så kan du parkere. Alle andre kan ta bussen hehe. Voldsomt så vanskelig dere var da Men vi har det sånn her i huset også hehe. Jo jeg fant en nettside med faktisk en del ok klær til oss + litt kule bodyer og sånne ting. www.mamasandpapas.com. Har enda ikke funnet ut om de sender til noreg, men samma det hehe. du kan vel ikke tilfeldigvis kontakter i england? Da kunne vi jo utnyttet de grovt hehe.
Serial mom Skrevet 17. august 2007 #14 Skrevet 17. august 2007 Har hatt taco noen ganger de siste ukene,så tror jeg skal finne på noe annet i helga. Eier jo ikke skikkelig matlyst,men har apetitt,så å spise ute er vel egentlig det kjekkeste nå,men så var det dette med bikkja. Take away utgår liksom når man bor utpå bøgda her,alt godt er jo kaldt før vi når hjem!(les: Friday's!, er det jeg er sugen på nå!) Bedriftsbarnehage,erru gærn!? Det er da mer viktig at de ansatte får en fancy lunsj! Trodde det var et digert område der ute,skulle da være mer enn nok plass til noen biler! Synd at BI valgte å flytte til Nydalen,hadde de valgt fornebu som opprinnelig planlagt,hadde det både vært bane,barnehage,fler bosteder m.m der ute nå! Sånn går det når man blir grådig! Å,må sjekke den sida nå! Har ingen contacts i England,desverre,bare i USA,men det har jo du også!
CB-BabyBoy Skrevet 17. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 17. august 2007 de shipper ikke til norge.... aaaaaaaaaaaaaaarg hvorfor kan man ikke opprette postadresse i england? det er endel jeg sikler litt etter og jeg klarer vel ikke trumfe gjennom en london tur nå hehe. vi hadde en kontakt i uk, men de flytta til Ukraina nå.. Ukraina av alle gudsforlatte steder hehe. Mannen hennes jobber på ambassaden og etter 5 år i london, så ble det det. hendig med kontakter i unaiten ja, minner meg om at jeg må finne de klærne jeg ville ha på gap hehe. den buksa slektningen sendte er fin bortsett fra den er for svær. jeg trodde jeg brukte samme str nå, men neida her har vi vært på slankern hehe. føler meg såååå lekker med bukselinninga oppunder boobsa hehe take away utgår når man bor i byen til og med og ikke har fast p-pass... jeg har fysa på noe indisk en stund, men gidder han kjøre og hente? forøvrig tror jeg byturen ble for voldsom, er uggen nå ja. har jo vært hele 4 timer eller noe borte fra sofaen. Åssen kan noe så lite lage så mye faenskap? hehe svigerbrorsan går på BI. Husker jeg var der på en sånn nasjonal styredag med en tidligere jobb, de hadde pokkern meg guccistore på campus som det heter. hadde masse forskjellige designer merker og gode kunder kunne komme inn, slenge seg nedpå, se dvd og drikke rødvin.. hehe fornebu er digert ja, har de ikke noe landingsstriper de kan bruke a? må vel ikke være under tak og sånne ting. dem er så kravstore.... er du til stadighet tett i nesa? jeg er sånn nesten halvforkjøla, gruusomt irriterende det der altså. ene neseboret litt for tett til å kunne puste normalt gjennom.
Serial mom Skrevet 17. august 2007 #16 Skrevet 17. august 2007 Næh,så kjipt da,dem hadde jo så mye søtt! Klart du kan trumfe igjennom London-tur,koster jo bare noen timer og et par hundrelapper! Aldri vært der,har litt skrekk for storbyer basert på shopping,jeg blir helt paralysert,og så ender jeg opp med null og nix i posen! Ukraina er nok sikkert fasinerende,ha-ha,se om du ikke finner noen nettsider med utsyr og klær derfra,hi-hi! Slankeproblemet er jo luksus,men bare vent,du smeller nok på etterhvert du også! *ondskapsfull* Har gitt opp mammaklær,så jeg får bare holde meg hjemme når det blir for kaldt til piratbuksa om en måneds tid... Indisk med curry? Galing! Det klarer jeg ikke som ikke-gravid engang,liker ikke curry! Nå for tida er det bare texmex,italiensk pizza,ris eller pasta som er no sus,alt annet kan jeg spare meg for,eier ikke lyst på noe:-( Man vet da å ordne seg på BI,gjør man ikke? He-he,er vel bare en av tohundre der som har studielån eller jobb ved siden av. De må jo føle seg som hjemme,vettu,må være fancy fancy! Nope,ikke vært tett i nesa en eneste gang,jeg. Men er veldig vanlig for gravide å være det. Får ta et sånt dampbad å puste inn no sterkt,eller spise ekstra hot taco eller curry,det løser ihvertfall opp grumset inni der!(og antagelig enda mer til!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå