Gå til innhold

Mannen min bruker en jakke som jeg HATER.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er så helt utrolig stygg til han. Han kler den virkelig ikke.

Å jada, har sakt det til han. Men han sier bare at han liker jakken, og bryr seg ikke om at jeg ikke liker den.

Har så lyst å ta den ut på plassen her å brenne den eller gi den bort. Men han kommer bare til å bli fly forbannet da.

Vet det høres teit ut, men jeg hater den virkelig!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da finner du deg en ting som han kommer til å hate.....og vips kan dere inngå et kompromiss, he he.

Skrevet

*ler* kanskje jeg skulle kjøpe den hagenissen som han hatet så fryktelig?!? ;p

Skrevet

Om han går med den når dere er ute på noe sammen, ta på deg svømmeføtter selv og støtt deg på ham så du lettere kommer framover.

Skrevet

Hva med å kjøpe en ny, fin jakke til han da? :)

Skrevet

La nå mannen gå i akkurat hva han vil.........jeg hater tennis sokker........

Gjest otilie79;)
Skrevet

hahaha:o)

Sambo skinna seg han.... den flotte manken, også RAKER han av seg alt *snufs* Nå begynner det heldigvis å vokse ut igjen da...

Likte ideen om svømmeføtter:) *ler*

Skrevet

Sambo hadde en genser han gikk i hele tiden med en gang vi ble sammen. Jeg ble så piss lei den genseren. (Var en ullgenser han brukte i stedefor jakke)

Kjøpte han mange nye jakker jeg. Så fikk han ikke tid å bruke den gamle genseren lenger. Passet og på at den gamle genseren havnet bakerst i jakkeskapet. Og vi vet jo alle hvordan det er med mannfolk og leting;) hehe

HAn endte iallefall opp med å ikke bruke den genseren mer, har ikke sett den på han på 5år:D

Sa aldri til han at jeg ikke likte den da, da hadde han nok brukt den bare for å irritere,...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...