Gå til innhold

har vi velgt feil dato???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bestemt oss for å gifte oss 19 juli 08. har hatt i juli påg da har samboeren min fotballferie..

alle vi sier bryllupsdatoen til kommer med komentaren... det er jo mitt i ferie..

blir litt i stuss når de sier dette.. er redd det ikke kommer så mangen pga ferie.. hjelp... stressa 08 brud

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom dere har satt datoen så langt frem i tid er det neppe et stort problem.

Men kan skjønne irritasjonen i forhold til at det er midt i fellesferien. Folk kommer nok, det blir bare litt mer å ferieplanlegging for gjestene.

Skrevet

Send ut innbydelsene god tid i forveien, så kan de kanskje ta bryllup og ferie samtidig? Vi gifter oss 2.august, og det er jo også i ferien...

Skrevet

Jeg er helt enig med de som sier at det er dumt med bryllup midt i ferien. I sommer måtte vi utsette ferien vår pga to brylluper i juli. Jeg kjenner flere som ikke kunne komme pga det. Men 19.juli er vel såpass sent i ferien at folk rekker å reise bort noen uker før det? De bryllupene vi var i var 7. og 14. juli, så vi rakk liksom ikke ta en ordentlig ferietur før det og heller ikke imellom.

Du må nok regne med at noen ikke kan pga datoen, forhåpentligvis skal de ikke i flere bryllup den sommeren, for da blir det vanskeligere.

Vi giftet oss forresten 17.august for at folk skulle rekke å komme hjem fra ferie, men samtidig ikke ha begynt å stresse med skole og sånt... August er også å anbefale i forhold til været... Det er statistisk sett bedre vær i august enn i juli mener jeg å ha lest en gang. Nå har vel dere bestemt dere og bestilt ting kanskje(?), hvis ikke så anbefaler jeg midten av august! :-) Uansett, lykke til med bryllupsforberedelsene. Det er en herlig opplevelse å være så fin og midtpunkt en hel dag! :-)

Skrevet

Ja, vi tok ikke ferie før den 10.juli sånn ca og reiste til utlandet. Turen ble booket allerede i januar/februar. De fleste booker sydenturer o.l. allerede om vinteren, så tror man må sende ut invitasjonene i meget god tid i forveien skal man gifte seg om sommeren. Jeg ville ikke avlyst turen pga et bryllup for å si det sånn.

Skrevet

vi skal ha den 12 og da har vel den akkurat begynt...

men syns dere skal ta dne datoen som passer best for dere jeg:)

Skrevet

Hei, hei! Vi har åsså bestæmt oss førr 19.juli-08, men har bære fått positive tilbakemeldinge på at d e i fellesferien, spes når vi har bynt å si ifra så tidli. Vess ikkje folk vil kom i bryllupet ditt førr at d e i ferien så e kanskje ikkje d dine bæste vænna likevæll.. Æ ville iallefall prioritert bryllup foran ferie vess d va æ som va invitert! Kor langt har du/dokker kommet m planlægging?

Ikkje så stressa 08 brud :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...