sabeltann & pinky Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 vurderer å kjøpe denne vognen til babyen som kommer i oktober! Er dette en bra vogn? Er det noen som vet om det er store forskjeller på de ulike års modellene? Ser det er mange -05 og -06 modeller å få kjøpt på f.eks Finn.no.....Eller skal vi gå for en -o7 modell?? Takker for svar!!
firemerkersmør Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg har 05 modellen. Er litt lav, og har lliten plass til poser under. Er litt lav hvis mannen din er høy, men gått bra for meg (1,70 høy). Jeg fikk en liten gutt, så bra plass i baggen til min, men hvis du får en stor unge og skal ha voksipose i den er den kanskej litt liten. Veldig god å trille, lett å legge sammen, og jeg synes den ser tøff ut. Tror 07 modellen er høyere og har bedre plass til poser under.
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Jeg har en Mistral 06, som jeg kjøpte brukt på finn.no. Jeg er kjempefornøyd med vognen! Den er liten lett og smidig Vet ikke hva som er forskjellene fra 06-07. Hvis du har/skal ha voksipose må du huske på at det ikke er plass til det i en softbag/hardbag, så da må du legge posen rett i "sportsvogn-delen". Jeg skal gjøre det til vinteren, har prøvd, og det virker veldig lunt og fint da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå