Holly❄️ Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hehe... skal bort i helgen, ungene skal til mormor og kose seg, mens mamma og pappa er på festival. Fant ut at jeg MÅTTE vaske her, så ikke ut.. Så nå skal jeg vaske hele leiligheten, vaske klær, kjøre bort papp og søppel, vaske bilen(siden den er full av dritt og lort, hehe. Burde IKKE vært lov og spise i bilen, men slik blir det gjerne på tur). Så skal jeg vaske meg selv.. Og farge håret, og øyenbrynene. Gi meg selv litt skikkelig god pleie:) Deilig! Ja, og så må jeg jo pakke for 4 da, mannen min klarer jo ikke det:P Har jeg egentlig tid til og sitte her? Nei:P
Gjest Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg og er skikkelig husmor i dag! Vaska og rydda siden 9 i mårres! Så nå fortjener jeg en pause Skal ta badet etterpå da.. Og sitte på rævva i hele kveld med gooood samvittighet :-)
Holly❄️ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Jaaaa, gleder meg til kvelden hvor jeg kan sitte slengt i sofan uten og tenke på at ting burde vært gjort.. Deeeeeilig......
Gjest Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 når du er ferdig,så kan du komme til meg.. jeg orker ikke være husmor i dag:-))
Hjertemor Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Så flinke dere er!!! Det er sååå deilig å ta alt på en gang, så stressseryddevaske litt her og der er bare bortkastet. MEn det er som regel det man får tid til, dessverre..!
nick39 Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Jeg har vaskehjelp denne uken......ganske deilig ja. Her er det vaskedag :-) Vi skal i bryllup i helga, og barna skal til svigerforeldrene mine.Jeg gleder meg til å komme bort, og kose meg sammen med gubben. Så her må det også pakkes........ Gleder meg.
Alba44 Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Har ikke tid.... Har en liten gutt her som bare vil være hos mamma ;o) De få minuttene jeg har klart å legge han fra meg, så har jeg rukket å brette en klesvask, sette på en ny, koke flasker og smokker + lage meg frokost. hehe...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Har rydda kjøkkenet, stua, vaska badet rydda papir som jeg skal stikke ut med etterpå.. Nå leter jeg iherdig etter jobb-søknad papirene mine!! De er BORTE! ÅÅÅÅ... Må finne!
Mille** Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Har vasket hele huset, bortsett fra vårt soverom, rakk ikke det og nå orker jeg ikke. ;o) Ellers har jeg vasket klær og kopper, så nå er det strøkent her, enn så lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå