Kakeåndsen Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Må bare skryte litt av meg selv:-) (Jeg hater egentlig husarbeid nemlig. I dag har jeg: - vasket og hengt opp tre maskiner med tøy og nå er alt det rare som alltid ligger nederst i vaskekurven borte:-) - lagt opp to maskiner med tøy - vasket speilene på badet og toalettet - vasket en oppvaskmaskin og ryddet på plass - ryddet og vasket lekerommet - ryddet og vasket kjøkkenet - tørket støv på stua I tillegg har jeg rukket å gå en liten tur med lille og sett en episode av Grey's anatomy. Samt ammet og kost med lille. Synes jeg fortjener litt skryt;-)
minst Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Flink du!!! Alt jeg har gjort i dag er trekke en visdomstann hos tannlegen :S
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 KJEMPE flink har du vært =)
Kakeåndsen Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Uff! Tannlegen er enda verre enn husarbeid.....
stinky-monkey Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Oi, så flink du er da :-) Det er mye mer enn hva jeg har fått gjort i dag!! Men jeg har gjort litt jeg også. Ryddet soverommet vårt, satt på ei maskin med klær, lagt på plass klær, og bakt rundstykker :-)
Kakeåndsen Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2007 flink du og! Jeg hadde ryddet litt i går da, så stua var ganske kjapp å ta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå