Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for tiden null tenning på samboeren min,og jeg syns det er helt forferdelig...I går prøvde vi å ha sex,men under forspillet orket jeg ikke mer...jeg er for det første helt knusk-tørr nedentil,før ble jeg veldig fort våt,og alt han gjør med meg føles bare ekkelt. Jeg forklarte for han i går hvordan det var,men jeg er så redd han tror det er han det er noe galt med,er jo ikke det! Noen som har det slik og har "funnet" ut av det? Vil jo så gjerne være nær han,men det går jo ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner akkurat hvordan du har det.jeg har snakket med han om det å forklart han hvordan jeg føler det.tror det bare å være erlig med han om problemet, så forstår han.min samboer satte veldig stor pris på det ihvertfall.jeg gir han oralsex innimellom så er han stort sett fornøyd han:)menn er egentlig ganske enkle...he-he.

lykke til

Skrevet

Har det sånn eg og, har jo lyst til å ha sex med samboeren min, men det er liksom ikkje så godt som det var før eg vart gravid og alt blir feil. samboeren og eg har snakket om det og bestemt oss for at eg skal gi beskjed når eg følere meg klar, vi har sex av og til når vi har god tid og fred rundt oss, da hendere det at det fungrer, men eg må ha litt hjelp av glidemiddel for ellers gjer det vont dette er uannsett korlangt forspill eg har. Så eg har funnet ut at det er den beste løsningen, har og sagt klart og tydligt i frå til samboeren min at det er heilt og holdent meg det står på no og. for før så fungerte jo det alltid med han.

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene om dette problemet da...for det er jo virkelig et problem. Han sa til meg i går at jeg må si ifra når jeg vil da. Men jeg vil jo,men klarer liksom ikke å gjennomføre det. Takk for svar ihvertfall!

Skrevet

Har hatt samme problem selv, og det henger jo litt sammen med hormoner osv.

Mitt beste råd er å kjøpe en god glidekrem, for man blir mye tørrere og sårere når man er gravid. Og så faktisk drite litt i forspill og det å få så mye lyst. Jeg synes i allefall det er likegreit å bare kjøre rett på med glidekrem, og så kommer lysten litt etter at vi har kommet i gang, og da er alt fint etterpå. Litt uromantisk, men det løste i allefall problemet for meg.

Skrevet

skjønner akkurat hva dere mener!!!her er det litt begge to!:-/ godt at man ikke er alene om å ha litt problemer..

Skrevet

Jeg har heller ikke noe særlig sexlyst om dagen. I går så var mannen min så gire på en runde, kanskje vettu så kan det jo sette igang fødsel:). Så jeg spredte beina og sa jeg har ikke lyst, og fortsatte og sankke om det jeg hdde begynt på. Det endte med at jeg begynte bare å le, for det ble jo bare komisk, men han klarte da og gjøre seg ferdig, men ingen bebis så ikke klart her enda, så nå får han vente ei ukes tid til,hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...