Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hei, hvordan er formen ??=) Er nå ikke hakket bedre jeg, like før det klikker for meg, orker ikke mer gravidkvalme Du, må spørre om et litt rart spm, vokser magen din nede med skambeinet også ?? Sånn, liksom går den i ett med den andre flotte babymagen du har ? =)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Magen min begynner ovenfor skambeinet ja.. Hvordan ser det ut med deg da? Huff.. Like dårlig altså.. Kansje bra du ikke jobber om dagen da. :-/ kjipt.. Her er det bare toppers vet du.. Trøtt og klar, men ellers bare bra.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 La forresten ut nytt magebilde i dag..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 jeg så det =) kjempefin mage altså =) Neeh, min mage er kanskje begynt ? aner ikke jeg men ikke ved skambeinet nei.. det som bekymrer meg.. Er helt mykt der og =( OG jeg klarer og trekke inn magen.. huff... lyst og få noe livstegn jeg,,,
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Mager er vel bare forskjellige. Må ikke bekymre deg slik vennen. Går helt sikkert bra. Og livstegn kommer etter hvert.. Kjenner så vidt, av og til jeg.. Men rundt uke 20 braker det vel løst.. Var da man brukte å begynne å kjenne noe sa jordmor.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2007 Prøver å ikke bekymre meg men er liksom ikke så lett.. hehe.. regner jo med at dette går bra Nå kommer snart Chris hjem, blir deilig.. FAnt du ut noe mer om dette MAgnussen greiene eller??=)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Nei, har ikke forsket mere på det.. Vet du om han har slektninger oppi trøndelag? Skjøra?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2007 Hele farsiden hans er fra Namsos hehe!!!! Hmm, begynner og lukte slekt snart jeg ?? ;P
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Ja.. Det er en sjanse for det... Bestefar kom fra Skjøra.. Tror han var 2. generasjon som hette Magnussen, navnet var Brun før.. Men var så mange som hadde samme navn der, så endte med at grenen vår byttet navn til magnussen..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. august 2007 Hørt de snakke om Skjøra før skjønner du.. skumnmelt, ta og undersøk dette litt mer a ;P Spennende dette.. hehe.. Får prøve å rydde litt jeg, og komme meg i dusjen.. kanskje d hjelper litt.. =) Håper magen min spretter ut slik som din, en dag..... ;p
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Hmm.. Mistenkelig.. Hva var det far hans het igjen? Og bestefaren? Ja, en dusj kan nok være forfriskene. Magen kommer bare rett over natten den. *poff* så var den der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå