Gå til innhold

Jeg har vist dannet anti stoffer mot...

Anbefalte innlegg

Skrevet

toxo, vil det si at jeg da kan spise det jeg vil? Feks uvasket frukt, fenalår, lite stekt mat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

Tror ikke jeg hadde tatt sjansen på at jeg var immun,er jo mange andre basselusker rundt om også,enn bare toxo.. Men regner med at du kan føle deg trygg blant katter og lam ihvertfall(he-he,mange lam rundt om i Oslo sentrum om dagen..)

Åssen er formen ellers,Reflex? Bedre enn for litt siden,håper jeg!

Skrevet

Du må jo fortsatt være forsiktig i forhold til listeria, men du er vel tryggere i forhold til katter og frukt og grønnsaker.

Skrevet

Nå liker jeg verken rått kjøtt, har heller ikke for vane å krype i møkk og dyr ser jeg som oftest på tv. Så liten sansynlighet for at jeg blir smittet av noe:o)

Bare lurte på hva det betydde. Tenkte ikke over å spørre når jordmor sa det. Litt treig i tanke gangen... hehe

Vet ikke hva jeg skal si. Kaster ikke opp lengre. Men har ennå kvalme perioder, svimmelheten, skiveutglidningen og har nå fått bekkenløsning. Bare å ta en dag av gangen, og i et rolig tempo så blir alt så bra:o) Laaange dager så det er lov å ta meg med på luftetur;o)

Din form da?

Skrevet

Samme med meg,kaster bare opp ved spesielle anledninger(hørtes jo råflott ut,ha-ha!),men er også kvalm hver dag enda og trøtt og slapp.

Så trasig at du skulle slite med bekkenløsning også,synes ryggen din har nok å stri med,jeg!

Jeg rusler litt turer med bikkja,i varierende tempo(har litt kynnere av og til,men ikke så sterke),men ellers tar vi det rolig her. En sjelden bytur i ny og ne(blir kvalm på bussen,og jeg liker ikke kjøre i byen,havner bare feil!)

Er ikke plaget med så mye annet,så sett ift tidligere,så skal jeg ikke klage så fælt! Tar gjerne en rolig bytur en dag,bare hyl ut,så får vi lufta deg litt! Hadde håpa at mannen min kan jobbe hjemme en dag,så slipper jeg få dårlig samvittighet for å lemne bikkja alene hjemme!(alarmen satte igang av seg selv da han var alene på lørdag,og han var passe stressa og redd,stakkar)

Skrevet

Jeg har det samme og forsto det som at nå var det fritt frem.... Andre svangerskapet jeg "gjør som jeg vil"...., så langt er det gått bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...