Gå til innhold

Noen råd til meg??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

 

Jeg er i uke 16+4 og kvalmen er brutal enda :(

 

Føler at jeg har null energi til å gjøre noen ting :(

 

Noen som har noe tips til dette??

 

Vil jo gjerne kunne klare og gjøre de dagligdagse tingene i huset..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan hopsan, vi er akkurat like langt og er like dårlige vi da kanskje, phuh, holdt ikke ut lenger igår jeg heller etter å ha spydd 10 ganger, ringte legevakten, og fikk resept på slik kvalmestillende plaster, og tro det eller ei, det virker ;o)

Har forsøkt alt fra sea-band,ingefær,spise litt og ofte,postafen og andre kvalmestillende uten at noe har virket, så idag, ENDELIG er formen bedre!

Så prøv gjerne å få resept på slikt plaster du også, tvi tvi..

Skrevet

Hmm, god ide =)

 

Hva heter det ??=)

 

Hvor er du fra da??

Skrevet

Hei de heter Scopoderm TTS ;o)

Håper at får like god virkning som jeg har hvertfall idag, men det tar 5 t før de hjelper, og varer i 72 t. phuh.. Det er 5 plaster i pakken som skal festes bak øret bare ;o)

ABSOLUTT verdt et forsøk, for denne sinnsyke kvalmen var jammen uutholdelig nå..

Jeg bor rett ved Ski ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...