Embla72 Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Jeg er så lei av kaldt og vått vær, så nå tar jeg med meg familien til syden. Men hvor skal vi dra? Stortrives på Gran Canaria, men med en vilter 2 åring har jeg lyst på en kortere flytur. Hvor lang tid tar det fra Gardermoen til steder som Rhodos, Kypros eller Kreta?
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Kreta er vel ca 4 timer meiner jeg å huske.
~Fanta~ Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Blåser i hvor, men kan jeg være med? PS:Lykke til imorgen.....(
Embla72 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Klart du blir med :-) Da kan vi sitte i poolbaren mens ungene leker :-)) Arne blir hjemme en stund til. Juhuu!!! :-) Permisjonen går ut i november, så da får vi se hva det blir til da.
~Fanta~ Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Ååååååå, så godt for deg da! Men hva med han da? Er det like greit for han tro...hihihi...
Embla72 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2007 Han virker faktisk veldig lettet over å skulle bli. Og det er IKKE jeg som har overtalt ham nei ;-) Minsten brann fingrene sine på en plate her forrige uke skjønner du og da sa han plutselig at han ikke kunne reise ut. Dere trenger meg her sa han :-) Kunne jo ikke si nei jeg da kan du skjønne.. He, he..
~Fanta~ Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Har du data hjemme nå? Må skravle litt snart igjen;o)) Når barna sover....Puuuhhh....
Embla72 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2007 Jeg har data hjemme ja :-) Jobber i dag, i morgen og lørdag så jeg er på nett hele dagen og det meste av kvelden. Klar for å skravle når som helst :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå