Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har erfaring med å bli strippet? hva skjedde i ettertid? og hvor lang tid tok det før ting skjedde?

er 12 dager over tiden i dag og ble strippet så jeg er litt nyskjerrig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble strippen ca halvannen uke før fødselen. Jeg blødde en del,ellers skjedde det lite.

Skrevet

Ble strippet både fredag og tirsdag uten at det har skjedd noe mer, bare blødde en god del begge gangene :-( Var ingen endring fra undersøkelsen på fredag til tirsdag selv om proppen gikk søndag. Kun 1 cm åpning og fast mormunn.... Ringte føden i dag ang overtidskontroll i morgen, og fikk vite at de mest sannsynlig setter meg i gang i morgen (enten med gel eller at de tar vannet) å gud som jeg håper at det skjer noe i natt så jeg slipper kunstig igangsetting. Lykke til prinsessebaby, vi er like langt i frustrasjon og antall dager over!

Skrevet

oj... legen ga meg forhåpninger med å si at han var 97% sikker på at fødselen ville starte innen en dag eller to! så jeg får håpe jeg ikke blir skuffet igjen... men han sa at om jeg er så uheldig å måtte gå gravid på mandag så skulle de ta vannet mitt!! så jeg slipper ivertfall 19 dager da! hehe...

håper du får ungen din snart ninja! kanskje vi får på samme dag:P hehe... vi fortjener ivertfall ikke å gå så veldig mye lengere nå! *holder motet oppe*!!

Skrevet

ble strippet, slimproppen gikk og fødte tre dager senere:)

Skrevet

Jeg ble strippet i går, fikk en del flere kynnere men ellers ikke noe ennå nei..

Skrevet

Jeg ble strippet igår, hadde faktisk rier i ca 5 timer ( ikke jevne, men ganske vonde). Deretter gav det seg. Skal bli satt igang med at de tar vannet imorgen tidlig. Er 11 dager over termin.

Skrevet

Hva beyr å bli strippet??

Skrevet

Jeg ble strippa for ei uke sida, og det har ikke skjedd en ting.... BLÆH!!!

Skal tilbake i morga.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...