Happy H Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 skal på UL imåro kl13.30 gleda meg kjempe masse og e veldi spent. første svangerskap som ble en jente; -ingen kvalme -veldig trøtt -ekstremt ømme bryst -reagerte en del på lukter -fikk brun strek på magen -blødninger gjennom hele svangerskapet - spiss mage dette svangerskapet -veldig kvalm fra uke 8-14 -litt trøtt, men ikkje så gale -ingen brun strek -reagerer ikkje på lukter endå -ingen blødninger -spiss mage så jenter, ka tror dåkke???=)
lotta72 har fått Anders Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Jente:=) Kan bare tippe utifra egen erfaring, og jeg hadde det sånn da jeg fikk jente. Men ettersom du har jente fra før, håper jeg at du får en gutt.
Happy H Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2007 hihi, ja d blir kjempe spennede å sjå kem som får rett
Athina' Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Jeg tror på gutt jeg, hvorfor? For du har ikke stripe og det har ikke jeg heller :-)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Trur snuppa di får en lillebror eg Blir spennede å høre, rekner med at du forteller om den store opplevelsen i måro:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Hmm... dette var litt vanskelig... Jeg tipper.... Gutt Hvorfor? Fordi: mindre trøtt, ingen strek, kvalm litt... Du er litt som meg du...Bortsett fra at jeg fikk gutt jeg da..hehe..spent på hva det blir denne gangen=o)
kløver Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 Jeg tror GUTT. Fordi kvalmen, trøttheten og luktene er forskjellig fra sist. Det var ihvertfall de tingene som forandret seg på meg nå i forhold til de to andre gangene - som var veldig like - og jeg har to jenter fra før og venter nå gutt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå