vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Noen som bruker det her? Har satt inn min første igår... Kommer man ikke til å merke den under sex?? Syns den ligger så utsatt til
Bøggly Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg merker i alle fall ingenting til ringen under sex. Mulig at min mann gjør, men han sier ikke noe. Synes det er veldig greit med p-ring - eneste problemet er å huske å ta en ut etter 3 uker............ :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Noen kan kjenne den under sex, men ikke værre enn de somm kjenner trådene til spiral. Og den faller heller ikke ut, om mn ikke er skikkelig uheldig. Hadde ring i tre år, kjempefornøyd!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Ok! Takk for svar! Skal prøve dette som et siste "stikk" før evnt fjerning av livmor! Har endometriose, og sinnsyke mens-smerter. Men tåler jo ikke noe med hormoner i... :S Har dere hatt noen bi-virkninger?
lille_sol Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Det er da vel hormoner i p-ring? Jeg har gått over til ceraette fordi den inneholder lite hormoner, og ikke østrogen. Fikk anbefalt den av legen..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Jeg tålte heller ikke hormoner, men p-ringen har mindre hormoner i seg enn andre hormonpreparater og den har jeg tålt godt:-)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 16. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2007 Jada, inneholder hormoner, men ikke så mye! Tålte ikke minipillen... Blødde 5mnd i strekk :S
lille_sol Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Er p-ringen vanskelig å bruke da? Ser for meg at det må være veldig knotete å få på...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 16. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. august 2007 Jeg trodde og det... Men var ikke helt som jeg tenkte meg for å si det sånn! Er kun en ring som skal settes inn. Var ikke noe problem i det hele tatt! Kjenner den heller ikke...
Bøggly Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Du skyver den bare inn i vagina slik som en ob. Den "finner plassen sin" selv, og kan ikke settes inn feil på noen måte. Etter 3 uker drar du en bare ut og kaster den. Etter 1 uke uten ring (mens-blødning), tar du en ny ring og setter inn. Enkelt som bare det!!!
lille_sol Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 Kanskje litt for intimt spørsmål, men.. Skal den settes veldig langt inn, eller er det lett å få til? Skal prøve å bruke Cerazette en stund å se om jeg får noen reaksjoner på den, men kan jo holde mulighetene åpne for p-ringen.. men legen min har ikke nevnt p-ring som et alternativ en gang.. det var liksom enten cerazette eller spiral
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå