Tigerpuz Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hei! Vet ikke om du husker at jeg masa masse på deg i går ang. støtte til barnetilsyn.. Uansett, ringte NAV idag, måtte ringe nav trygd fikk jeg beskjed om, og hun jeg snakka med der sa at så lenge jeg ikke var enslig fikk jeg ikke støtte til barnetilsyn... Vet du om det stemmer eller prøvde hun å vri seg unna det jeg evt. har rett på? Kanskje jeg burde ringe NAV arbeid, kan de ha no bedre greie på det tror du? I og med at jeg er arb.ledig... Irriterende... Håper du orker å svare meg på dette...)
* 5 om dagen * Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 heisann !! ja jeg husker.... men det var da rart da...men jeg får all støtte i fra nav arbeid, og ikke trygd...kan være det ho mener da... jeg får ikke noe støtte fra trygd, kun NAV arbeid...om du skjønner... og de på nav arbeid, vet at jeg ikke er enslig, det står noe om det at når en av partene( jeg og mannen min ) går på yrkesrettet attføring, så har vi krav på barnetilsyn...og barnetillegg...
Tigerpuz Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 OK.. Tusen tusen takk... Da skal jeg ringe til NAV arbeid og spørre der....
* 5 om dagen * Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 gjør det, og si at du vet de praktiserer det i Kragerø kommune....hehe...
Tigerpuz Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Hehe.. Skal si det til dem når jeg ringer i morgen... Tusen takk for all hjelpen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå