bomper`n Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 noen som har tips om en god madrass, noen som har kjennskap til de på ikea?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Vi bruker en madrass med sånne "spiraler" el hva detnå heter. Den er ganske tykk, og behagelig for barnet å ligge på når de blir litt tyngre og. Har ikke selv prøvd ikeas madrasser, men vet at de har egne senge/madrass/sengtøy størrelser i forhold til hva alle andre har, så jeg ville ha målt sengen før jeg kjøpte en madrass der, slik at den ikke blir for stor/liten.
kokkelimonke Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Heisann! Jeg har selv kjøpt både madrass og overmadrass på IKEA og er storfornøyd med det. Sultan Drômma og Sultan Slumra overmadrass falt valget mitt på! Kom på ca 600kr tilsammen. Grunnen til at jeg valgte Drömma madrassen er at den er såpass tykk at den kan brukes over lengere tid, og samtidig ikke så altfor myk slik at ungen ikke synker ned i madrassen. Lykke til med valg, er ikke så enkelt med så bredt spekter :-)
kokkelimonke Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 En ting til, ang det masy sier. IKEA har endret str på seng, sengetøy og madrasser som følger vanlige norske mål. Så de aller fleste madrasser og senger har vanlig standard sprinkelseng str på 120 x 60, så dette trenger du ikke lenger å tenke på :-)
bomper`n Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 tusen takk for hjelpen, blir nok en tur inn på ikea og kjøpe da tenker jeg. ha en fin dag!!
kokkelimonke Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Bare hyggelig - og takke det samme! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå