Gå til innhold

Hva med dette navnet da, Nias?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt det før. Syns heller ikke noe særlig om det, dessverre...

Skrevet

Helt merkelig og han må garantert stave og gjenta det for andre hunderogørten ganger livet gjennom.

Skrevet

Jeg tror nok det er et slikt navn man må "SMAKE" litt på =)

Skrevet

Jeg syns Nias er kjempefint:o)

Skrevet

Blir for meg en litt vri på forkortelsen for Tobias eller Mathias..... :)

Skrevet

Får en følelse av at det mangler noe..

 

Ikke et navn jeg ville valgt

Skrevet

Likte det ikke, det blir en forkortelse for Ananias.

Skrevet

 

Tja det var jo søtt og sånn, men enig med de som sier det er mer som en forkortelse. Og ja han må garantert stave og gjenta navnet til det kjedsommelige...

Skrevet

Hørtes ut som en forkortelse for et annet navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...