Gå til innhold

Hmm... Noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 17. januar, (enn så lenge), på min side her står det at jeg er i min 19. uke.. Og selv vil jeg si jeg er 18+2, men hvorfor sa jordmor at jeg var 17+1 i går da?

Noen som kan forklare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om det er er at bim regner oss som i den uken vi holder på med, og jordmor forholder seg til den uken vi er ferdig med? :)

Skrevet

eg e like langt som deg, altså 18+2

tror nok din jordmor sa feil igår eg.

du e jo 18fullgåtte uker + 2dager til

 

på bim står det 19uke, fordi du e begynt på den 19uken din. skjønner??

hehe, ikkje lett å forklare.

ska du påUL snart?

eg ska imåro, håpe terminen forblir den samme

Skrevet

Er i min 21 uke, 20+4 og jordmoren min sa det samme i går.

Skrevet

Ja, har jo skjønt hvordan bim regner, men ble usikker på om jordmor regnet på en annenmåte enn meg igjen da.. men hun bommet vel med en uke. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...