Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Jeg har termin 17. januar, (enn så lenge), på min side her står det at jeg er i min 19. uke.. Og selv vil jeg si jeg er 18+2, men hvorfor sa jordmor at jeg var 17+1 i går da? Noen som kan forklare?
ellesant Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Lurer på om det er er at bim regner oss som i den uken vi holder på med, og jordmor forholder seg til den uken vi er ferdig med?
Happy H Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 eg e like langt som deg, altså 18+2 tror nok din jordmor sa feil igår eg. du e jo 18fullgåtte uker + 2dager til på bim står det 19uke, fordi du e begynt på den 19uken din. skjønner?? hehe, ikkje lett å forklare. ska du påUL snart? eg ska imåro, håpe terminen forblir den samme
twoboys & a girl Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Er i min 21 uke, 20+4 og jordmoren min sa det samme i går.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Ja, har jo skjønt hvordan bim regner, men ble usikker på om jordmor regnet på en annenmåte enn meg igjen da.. men hun bommet vel med en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå