Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 ...ikke skal drikke brus mens man ammer, derfor har jeg holdt meg unna det etter at lillegutt kom til (han er 3 uker i dag). Men er det sånn at man må holde seg HELT unna det, eller er det greit med et glass en og annen gang..? Veit at han kan få luft i magen av kullsyra, men kan han få det av at jeg drikker et lite glass?
Mamman til M&E Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Hvor har du hørt det? Jeg drikker brus jeg og har gjort det helt siden han ble født. Ikke mye da men det er fordi jeg ikke er så glad i brus.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Småen reagerte ikke på et glass, det måtte litt mere til. Iste derimot fikk han utrolig vondt i magen av. Og det gjør han faktisk enda..
Siss83 Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Har drukket mye brus i ammetiden... barnemager er jo så forskjellige, min toler alt! Mitt råd er å prøve seg frem. Hvem har sagt du ikke skal drikke brus?
Gjest Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Av folk på barnimagen.com og lest det på nettet et sted.
Mamman til M&E Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Forresten, gratulerer med den lille :-) og prøv deg frem.....det gjelder alt du spiser/drikker. Noen babyer "tåler" alt, andre ikke. Lykke til.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Noen som sa det på barnimagen.com også har jeg lest det en eller annet sted på nettet.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Har drukket brus hele tiden jeg, snuppa har aldri reagert på det, jeg er avhengig av pepsi max og har drukket flere glass daglig.
Helene <3 Sarah Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Har også fått høre det, både her på dib og hos HS. Vi hadde ikke noe problemer med brus da. Drakk ofte et glass eller fler da jeg ammet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå