Gå til innhold

Lurer på om slimproppen gikk jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En hvit klump på størrelsen med et kronestykke lå å duppa i doskåla nettopp. Hadde sett for meg litt blodspor i den sånn at jeg hadde vært mer sikker, men hva annet kan det være. Fortsatt 4 uker til termin, men gøy å oppleve at kroppen forbereder seg på det som skal skje. Satser på at slike tegn tyder på at lillepia har lyst til å se dagens lys et par uker før termin. Neste uke begynner jeg å spise bringebærkapsler hvis jeg klarer. Har skjønt på noen at dem ikke er noe særlig å spise. Og tror faktisk jeg skal ringe og bestille meg time til modningsakupunktur i neste uke også. Da er jeg i min 37. uke så da er det vel på tide å gjøre kroppen klar for fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var nok den ja! Min gikk i går. jeg har bare 6 dager t termin. Min var hvit. D kom bittelitt blodprikker, men helt minimalt så den så veldig ren ut...

lykke til!

Skrevet

Så spennende!!

Hm...må gjerne begynne å kikke i do.. hehe!!

Lykke til videre!!

Skrevet

Det som er litt morsomt er at jeg føler meg helt overbevist om at lillepia blir å komme ei uke eller 2 tidligere. Selv om jeg er ganske sikker på termindatoen. Men det er akkurat som om kroppen holder på å gjøre seg klar på en måte. Vanskelig å forklare.

MEN, problemet mitt er jo hvis jeg går et par uker over. Da kommer jeg til å få noen tunge uker. Så jeg prøver å stenge ute alle signaler om litt tidligere fødsel. Men så skjer sånne her ting som at slimproppen går en mnd før termin. Føler bare at det bygger opp under følelsen om at det blir fødsel litt før termin.

*prøver å ikke tenke på det*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...