Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 i alle år har eg hatt 28 dager så ette systen min sprakk i mai så har ikke mensen vert som før, fikk tr noen dager etter systen sprakk så tok de altså 46 dager å eg trodde at de kun va engangs tilfelle men mensen sko ha vert her i dag elle i går men vis de er 46 dager enda så har eg eggløsning på mandag å tanta i neste måned:S snakk om å være lei. pluss 2 dager med blod etter samleie, berre litt sånn at de som kom ut etterpå var rosa. sorry... eg er ikke så erfaren som dere andre her. men eg håper noen kan si om di har opplevd noe lignene på et vis.
-lucy- Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Hei mini-lilly! hvis du forteller dette til legen din eller en gynekolog som er flink med gravid-problematikk/planlegging, får du helt sikkert oppfølging og hjelp i forhold til dette. 46 dagers sykluser er ikke vanlig, da kan det være du ikke har el. kanskje "systemet" ble klusset veldig til etter den cysten - jeg ville fått det sjekket med innvendig ul hos gynekolog hvis jeg var deg. lykke til!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 takk=) eg skal til gu me innvendig ul snart. venter på å få timen i posten. eg gikk tilbake til legen på sykehuse å ba om å få sjekke meg igjen. håper på at di fjerner systen sånn ting kanskje blir normalisert igjen. eg er kun 18år å fast legen min maser kun om å gi meg prevasjon, men eg kan ikke bruke noe som fremkaller blodpropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå