Brenda med 2 ute Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Igår etter kos med mannen og litt ananas (det skal visst hjelpe det også) Fikk jeg veeeldig vondt i undelivet. Føltes som at jeg fått all mensverk jeg skulle ha i resten av livet på en gang. Startet 2130 og jeg kunne ikke sovne før 0330, var på kontroll for to dager siden og de sa at jeg nesten var heeelt moden og det trengte ikke ta alt for lang tid nå. Så det var vel den siste modninga som skjedde inatt kan jeg tenke meg. I tillegg kom det og gikk, men ikke som ordntlige rier det hade jeg nok merket. Så var magen steinhard! Men jeg kjennte at det ikke var magemuskler uten livmoren om var hard. Nå har det sleppt litt og jeg kjenner at magen har sunket ytterligere, har fortsatt mensmurring, men ikke like kraftige. Noen fler som har det sånn nå på slutten? Har to dager til termin nå...jepp jepp bare og bite sammen og ride ut stormen;) Men huff det var ikke deilig asså, og verre blir det...lol!
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg har også hatt skikkelige vonde mensenmurringer (har vært så ille at jeg har grini i smerte. 2 Paracet har heller ikke hjulpet alltid.) Jeg er 32 uker så jeg håper ikke for min del at det er fødsel som står på tur snart. Skal til jm om 2 uker så jeg skal få sjekket det da. Min anbefaling til deg når det er skikkelig ille er å prøve å ta en god varm dusj eller et bad. Det gjorde jeg og det var kjempe deilig.=) Får håpe for din del da at det er ting på gang. Masse lykke til =)
Brenda med 2 ute Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Takk for tipset! Tenkte ikke engang på at det kansje hjelper=) Skal huske det neste gang. Tok 2 paracet imorrest da fikk jeg sove en liten stund til heldigvis=) Håper det roer seg litt for din del da, har vært heldig selv når det kommer til sånne ting. Men jeg får igjen nå sikkert=)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Bare hyggelig =) Hos meg hjalp det ikke første gangen, men 2. Så om det ikke hjelper i dag så kan det hjelpe i morgen (hvis du skjønner hva jeg mener?)
Gjest Ut på tur Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 ikkeakkurattattpåklatt Dersom du har så sterke smerter at paracet ikke demper det og de er så sterke at du griner og ikke er kommet lenger enn uke 32 bør du snarest ringe føden og høre om du skal ha det sånn. to uker er relativt lang tid dersom dette er forberedelser til fødsel...
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Ja, jeg vet det. Har vært hos lege og det var ikke normalt sa hun. Men jeg var heller ikke moden. Så hun trodde ikke fødsel var nær forestående. Har også fått beskjed på at om fødselen skulle starte nå så ville de ikke stoppe den (!!!!) Synes det er litt for tidlig jeg da men, det er jo ikke jeg som er eksperten. Det var det jm som sa, ikke legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå