Gå til innhold

er dette grunnlag for å be de henta dagbarna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt fikk vaksine igår,han har kjempevondt i bena og er ikke så happy for å gå..detter han er det det et ramaskrik uten like...

har feber og skikkelig utafor..vil bare sitte på fanget og kose,og sånn er ikke han til vanlig...

ganske slitsomt når det er andre barn og ta seg av her..

hva syns dere,kan jeg be de komme å hente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det synes jeg vel ikke....men nå er det jo bare halve dagen igjen da.

Skrevet

Ja, men hvis det slitsomt med mange dagbarn å ta seg av ville jeg vel heller tatt meg av de enn å sitte her inne??

Skrevet

Nei det synes ikke jeg heller.. Så lenge det bare er av vaksinen og han ikke er smittefarlig mener jeg... Må du til lege eller han blir skikkelig dårlig ville jeg ringt foreldrene!

Skrevet

tenkte det samme som deg rullebulle...

Skrevet

Nei, det kan du vel ikke.. Selv om det er slitsomt for deg, så er det en jobb du har tatt på deg. Det er urimelig å be foreldrene om å ta seg fri fra jobb pga dette.

Skrevet

tenker jo ikke på smitte,men at jeg ikke får tatt meg av de andre barna på en skikkelig måte...

Skrevet

Nei det synes jeg ikke. Prøv å tenke deg at slik er det å være mamma til flere barn, kan jo ikke bare sende dem vekk selv om et krever mer en dag ;-)

Skrevet

herregud rullebulle,er du synsk...

de sover,,,

Skrevet

Det er ditt ansvar og du får betalt for å ta deg av de andre barna, så det må du bare greie!! Han er jo ikke syk, så la han ligge i senga eller på sofaen og kose litt, du trenger jo ikke sitte med han hele dagen heller..!

Skrevet

sorry at jeg plager dere m dette spm,skal ikke skje igjen,,,

går an og svare på en ordentlig måte...

høres ut som jeg er den verste dagmamman på jord...

Skrevet

De sover ja... Sikkert kjempeslitsomt det da...

Skrevet

fru blåm..

tror du at de har sovet helt siden de kom liksom,,,

Skrevet

Nå er du nok litt hårsår her. Ta deg en lur nå sammen med barna, så er du klar til ny dyst etterpå.

Skrevet

jeg må si at hvis barnet til min dag mamma var så syk at de ikke kunne gå ut eller at dag mammaen ikke har skikkelig tid til dem, så hadde jeg blitt glad om de hadde ringt etter meg.

og du over her: kansje barna sover?

Skrevet

Du er sikkert ikke verste dagmamma på jord, men jeg innrømmer at jeg ble provosert av spørsmålet!!

Det er en av grunnene til at jeg ikke ville ha dagmamma som hadde mer enn et dagbarn.. NOEN gjør det kun for pengene...

Skrevet

hva er det med folk her inne???? dere er så frekk. går ann og svare som et voksent menneske.

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Men hvis de sover nå, så er det heller ikke mange timene til de blir hentet eller..? Er du heldig så sover de litt til...?

Slapp av og hvil deg litt du..

Skrevet

fru blåm..

takk skal du ha,så du mener at jeg gjør dette for pengenes skyld...

fint at du er allt vitende da...

Skrevet

sånn da er de våknet,så da skal vi spise..

ser du fru blåm,jeg tar meg av de...

men nå er vel dette galt og siden jeg svarer når de er våkne..

ja,ja.skitt au...

Skrevet

ro dere ned a...ikke rart det er krig i verden

Skrevet

nr 2 på vei,,takk for støtten:-)

følte at jeg trengte det nå...

Skrevet

Min dagmamma sender i hvert fall ungene hjem fortere enn det... Og det er jo i grunnen litt slitsomt, hun har blant annet sendt ungen hjem fordi han har 37,4 i feber, og så har jeg bare tatt av ham ullbodyen, og så har han ikke feber lenger og er i kjempeform...

Men jeg synes jo det er viktig at dagmammaen har kapasitet til å ta vare på alle barna, og om du ser at dagen blir ekstra slitsom for den lille, fordi han ikke klarer å slappe av pga de andre barna, så er det vel best han er hjemme? Sneipen min klarer i hvert fall ikke å ta det med ro når det er spennende ting som skjer rundt ham, selv om han egentlig ikke orker å delta...

Men så er det viktig å ikke sende unger hjem for ofte også, min dagmamma er dessverre såpass mye syk i tillegg til at hun ofte sender ungene hjem, så jeg er nødt til å si ham opp. Vi har brukt opp alle sykedagene våre pga henne, så vi sliter litt. Greit å tenke på at foreldrene også må få jobbe, ellers så mister man jo dagbarna, en balansegang det der...

Videre så er det vel vanlig at foreldre må ta seg fri pga sykt barn innimellom, og det burde jo være greit?

Skrevet

ja vettu det skulle bare mangle:) blir så provosert av folk som oppfører seg som dritt unger!

Skrevet

Dersom ett av barna mine hadde feber, ville jeg hatt dem hjem med en gang. Uansett årsak til feber... så lenge barnet ikke har god allmenntilstand, trenger de å få være hjemme til de blir friske. Ring og hør med foreldrene du...la de selv velge. Det blir de nok takknemlige for:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...