Gå til innhold

overtidskontroll nummer 2


Bippe77

Anbefalte innlegg

noen som har vært på overtidskontroll nummer 2? Jeg var på min første igår og fått ny time imorgen... har null tegn i kroppen idag og redd jeg må inn til kontroll nummer 2 gitt... kjip, men nurket har det visst veldig bra der inne.. ble målt til et sted mellom 3,5 og 4 kilo igår og nok fostervann... så ser for meg at det fort kan gå noen dager til.. selvom jeg har mindre lyst til det da... er jo ikke akkurat moro å vente sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ut på tur

Hvor langt er du på overtid for å komme til overtidkontroll?

Jeg veit jo ikke hva dagene fremover bringer, men jeg skal på neste legetime når jeg er 5 dager over (vanlig time) og så må jo overtidskontroll bestilles så da er jeg antagelig minimum 9 dager over før det blir kontroll...Jeg er ikke rastløs jeg, men ungen i magen min er 4-4,5 kilo så jeg håper jo ikke den skal ruge i to uker til for da risikerer jeg jo en 5 kilos....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var 11 dager på overtid ved første kontroll på sykehuset.. var vel 4 dager på overtid når jeg var hos fastlegen min sist... imorgen skal jeg på 2 overtidskontroll.. da er jeg 13 dager på overtid og 42+1 på vei.. Hadde litt mensmurringer i ryggen igår, men ingenting idag... så er litt redd jeg må vente lenger... sies jo at de ikke setter igang i helgen heller da.. så blir vel fort mandag før noe skjer.. pes å gå å vente sånn.. lufta holder på å gå ut av meg liksom.. og jeg som har hatt et fantastisk svangerskap uten problemer og egentlig nok av overskudd.. litt kjedelig å miste lufta nå liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg skal på 2 overtidskontroll i morgen (hvis det ikke skjer noe i kveld/natt, håpe håpe), da er jeg 9 dager på overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler virkelig med dere som har gått så lenge over.. Frykter at det kommer til å gjelde meg oxo. Er fire dager over idag.. Magen er høy og har ingen følelse av at fødselen er nært forestående.. Jeg har oxo vært frisk og rask gjennom hele svangerskapet, men overtiden er tung.. Blir nesten litt i ubalanse av ventingen, bare håper jenta mi har det bra inni der og at hun snart vil ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...