Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 hun spør meg om jeg har fått en bakteriesprøyte som heter BGR eller noe...det handler vist om at barnet ikke skal dø etter at det er født..og at lungene ikke klapper sammen..! Her om dagen spurte hun meg om jeg har mye halsbrann og urinveisinfeksjon og ja det har jeg..hun ble nesten hysterisk men det er jo pga at hun har opplevd at dattera hennes har mista pga dette...! Merker jeg blir sinna og irritert...! Jeg er førstegangsfødene og trenger ikke å høre slik av naboen min...forteldte det til jordmora og hun ble litt irritert...men som hun sa at alle hadde vist rett på denne bakterieprøva i uke 36....!
Lilly 79 Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Er det ikke bedre å si det, enn og overse? "Hey, jeg er førstegangs, og trenger ikke skremmeri akkurat nå"
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 har bestemt meg for å si det neste gang hun sier noe slik !
Lilly 79 Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Ja, det synes jeg. Dårlig av henne og holde på sånn, men for alt du vet er hun kanskje ikke klar over at hun skremmer deg. Kanskje hun bare føler hun sitter inne med vanvittig mye info:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå