Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Er skrekkelig sliten nå som det lir mot slutten på svangerskapet. Skal så lite til. Har min andre dag på jobb nå etter sommerferien og syns dette er slitsomt selv om jobben i seg selv strengt tatt ikke er slitsom.
LilleMamsen Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Ja, har vært utslitt siden uke 8!! De neste fire mnd har bare blitt borte: jeg har ikke klart å være sosial (etter en time detter jeg ut av samtalen og er så sliten at tårene kommer bare noen snakker til meg), jeg var trøtt hele tiden ( sov 9-10t om natta + 1-2 timer to ganger ila dagen), kunne ikke gjøre noe på kveldstid: da var jeg utslitt. Prøvde meg på jobb igjen da jeg var ca 20 uker: var der tre dager, tre timer hver dag, og trengte fire dager helt i ro hjemme for å komme meg igjen. Er nå 37+3, og de siste ukene har heldigvis vært litt bedre: ikke i form til å jobbe, men jeg tåler ca 3 timer sammen med andre før jeg må legge meg, og det er en seier! Har dessverre fått bekkenløsning de siste dagene, så nå er det mer begrensende enn at jeg er sliten. Er du fryktelig sliten på jobb: følg kroppens signaler og slapp av: kanskje du kan jobbe redusert? Lykke til
Gjest Ut på tur Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Jeg var delvis sykemeldt pga jeg var sliten. Legen ville egentlig sykemelde meg flere prosent, men jeg ville så gjerne jobbe. Angrer egentlig litt på det nå, har fått så kort tid til å forberede meg psykisk og lade batterier. Hadde termin i går og synes det er helt greit om den lille venter en uke til...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Hva gjør jeg da? Ringer legen og sier at jeg trenger sykemelding fordi jeg er sliten? Og legger så ut om hvor sliten jeg er, hvorfor jeg er sliten? Føler meg litt dum nå som spør slik. Men jeg er litt redd for at det å si jeg er "sliten" ikke er noe som holder til noen sykmelding. For jeg har ikke noen konkrete plager ellers. Ellers har jeg jo to barn til hjemme som jeg helst skal ha litt overskudd til om ettermiddagen. HI
Reidis Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Kommer egentlig ikke inn her før på mandag - men er nå nesten 29 fullgåtte, fikk 20% sykemelding - dvs. 1 dag i uka. Hadde den 1. av de dagene i går - og det var utrolig deilig!!! Så be om sykmelding på neste kontroll!!!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 hei! jeg hadde det på nesten samme måte som deg! jobber til vanlig "bare" 60%, men da jeg kom hjem fra jobb om dagene til jenta mi på 2.5 år hadde jeg absolutt ingenting å gi henne... jeg er mye uten mannen min også siden han jobber offshore. og ja, jeg dro til legen min og fortalte at jeg MÅTTE kunne ta meg av jenta mi hjemme og sånn som det var nå gikk ikke det! klaget og søyt meg ikke egentlig, men sa at jeg kan ikke slite meg ut på jobb for å ikke fungere i det hele tatt hjemme.. det var ikke noe problem for meg å få sykemld iallefall. prøvde 50 % først, men det ble bare kaos å møte opp på jobb for å dra hjem igjen. så nå er jeg 100 % sykemldt. har vært det i 5-6 uker og neste uke begynner permisjonen min=)
spireliten Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Har vært halvt sykemeld siden jeg var 4 mnd på vei ca. De siste to mnd har jeg vært 60 % sykemeldt. Blir veldig fort sliten.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 ingen har bedre grunn til og være slitne enn oss gravide!! Tenk på deg selv og helsen din og barnets. Jeg er selv sykemeldt 100% fordi jeg er sliten. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå