Gå til innhold

Hjemme fra København

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og godt er det :-)

Det har vært så mye skriking og misnøye fra Mia, hun fikk det for seg at hun skulle skrike i restauranten på båten begge veier, og jeg var sikker på at vi skulle bli kasta ut. Kasta i oss maten og venta på somlete servitører mens jenta skreik, og det var ikke lavt heller.

Regnet hølja ned i Køben og Mia fikk en bæsjebleie jeg ikke har sett makan til siden hun var nyfødt. Måtte tråle byen rundt søkk våte for å finne et sted vi kunne skifte, endte opp på Burger king og raste inn på handicapdo med hylende jente. La henne på matta på gulvet og skifta og vaska, skulle vaske hendene men der var det ikke såpe, men en pent brukt sprøyte. Hyggelig.

Traska videre og hun fikk ikke sove i vogna med alle menneskene og regnet som plaska så hun hylte. Ville ikke spise selv om hun var sulten. Hylte og hylte. På bussen var det ingen som tok hensyn til at vi hadde vogn og baby, de presset i vei og tenkte bare på at de skulle få plass. Vi måtte nesten krangle med noen for å få de til å flytte seg fra vognplassen. Hun var mest i bæresele fordi hun hylte ellers og alle gikk rett på vogna, har aldri vært borti makan. Det var så mye sjø at jeg sitter og gynger enda. Det har egentlig vært en skikkelig bedriten tur, så vi er glade for å være hjemme igjen.

Nå sover hun, og har sovet i over en og en halv time, sikkert utslitt hun også. Det var nok for mye å ta en sånn tur hvor alt er tidsbestemt og hun ikke kan styre hva vi skal gjøre...hun er nok litt bortskjemt på det og en definitivt bestemt ung frøken, så neste ferie blir biltur og en hytte eller noe. Et sted hun kan hyle så mye hun bare vil og ingen ser stygt på oss ;-)

Men, en bra ting; soveteltet var supert! Hun sov godt og lenge i det og brukte det som lekeplass på dagen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars dere. Kan tenke meg det var deilig å komme hjem og puste ut! Ikke moro når alt blir stress og mas akkurat. Synd været var så dårlig.

Synd at folk er så uhøffelig og ikke viser hensyn når man kommer med vogn, det ødelegger en god del det også.

Bra teltet fungerte, vi har enda ikke tatt vårt i bruk.

Skrevet

Så leit at Mia ikke helt var i feriehumør da:( Hjelper ikke akkurat på humøret å måtte lære folk folkeskikk når det kommer til å ta hensyn til vogn og små barn heller! Og huff, det med sprøyte er mitt største mareritt!

Godt dere er vel hjemme igjen da:) Snart er det treff på DS Louise der alt er tilrettelagt og småttisene kan hyle i kor uten at noen hever et øyebryn:)

Sees snart!

Skrevet

Uff hørtes ut som en slitsom tur dere har hatt. Er nok deilig for alle tre å være hjemme igjen tenker jeg ja.

Kjedelig at dere fikk dårlig vær på toppen av det hele.

Ikke så enkelt og man blir jo ganske så varm i toppen når de små slår seg vrange på toppen av det hele. Får håpe dere får en koselig helg hjemme da :-)

Skrevet

Hei.

Så kjipt at det ble sånn og dere som hadde gledet dere så masse. øs pøs regnvær gjør jo ikke akkurat humøret bedre for noen parter nei. Får håpe det blir en hyggeligere opplevelse neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...