lullen snart 4trollunger :) Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 er litt bekymret kan man si.. nå har jeg hatt UVI i 16 uker i strekk, vært igjennom to hestekurer med antibiotika og ingen ting hjelper. har også tatt c-vitamin og tranebærkapsler, kjøpt spesialsåpe på apoteket osv osv. var hos legen på mandag med ny UP og den gav også utslag på laucositter og legen min ristet bare på hodet og sa at det ikke var noe mer å gjøre. gav meg litt opp tror jeg.. blir veldig bekymret fordi jeg vet hva UVI kan forårsake og hva det kan utvikkle seg til. har blitt advart av legen, men nå føler jeg at jeg bare må sitte å vente på at det skal skje noe galt... at UVI`en ikke blir tatt helt på alvor.. vet ikke helt åssen jeg skal forklare det.. vel til poenget her. det jeg lurer på er om det er noen her som har hatt eller kjenner noen som har hatt UVI hele/halve svangerskapet uten at det har blitt komplikasjoner ut av det? hvis det har blitt det, hvem hva hvor og hvordan? sitter med så mange tanker.. ble litt rotete dette her. håper noen vet.
ellesant Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Huff, høres da forferdelig vondt ut! Jeg har hatt UVI under svangerskap, men de har gått over etter AB-kur... Men kan du ikke ta kontakt med gynekologisk avdeling på sykehuset i nærheten av der du bor? Kan snakke men en gynekolog eller urolog eller begge deler? Må da vel gå an å gjøre noe med det? Tror ellers ikke det trenger å bli problem for baby, men er kanskje ikke så bra å gå rundt med betennelse i kroppen hele tiden? Du kan også ringe føden og høre hva de sier, Lykke til.
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 ja det kan jeg prøve. skal til jm i dag. ringte å fikk en time så jeg skal høre med henne også. takk for svar.
Miamamma Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Har du fått sendt inn urinprøve til dyrkning (regner vel med det, men måtte bare spørre)? Dersom du er bærer av GBS, tror jeg at det også kan slå ut på urinprøver. Bare lurt å få sjekket hva infeksjonen(e) skyldes, så legen/jordmor/du er sikker på hva dere faktisk må behandle mot... Jeg hadde en del UVI i forrige svangerskap, men ingen så langt (bank i bordet). Har fått påvist GBS også. Plagsomt, men det gikk fint. Stå på og krev behandling, drikk masse! God bedring - håper dere finner ut av det!
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 tusen takk. urinprøvene har blitt sendt inn til dyrkning, men de kommer bare tilbake med samme svar -at bakteriene er følsomme for selexcid, men det tar ikke knekken på bakteriene. blir i tillegg kjempe dårlig av tablettene så legen var redd for magesår osv. hva er GBS? legen har aldri nevnt noe om det.. var hos JM, men hun kunne ikke se om det var laucocytter i urinen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå