Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i pp tjueørtisomething begynner jaggu kroppen min og tulle også.

Trodde det holdt med at gubben har veldig få og slappe svømmere,men nei tydligvis ikke.

Enten har jeg hatt en veeeldig tidlig EL som jeg ikke merket(HA veldig!!)

Eller så er EL veeeldig veeeldig sen,eller kanskje den ikke kommer i det hele tatt.

Tempen hopper opp og ned et par grader fra dag til dag,men er ikke blitt skikkelig lav etter TR ,jeg har hvit utflod,jeg skjønner ingenting nå.

Liker dette dårlig,ff forteller meg ingenting,og har heller ikke registrert EL,så ikke vet jeg hva som skjer,tror jeg kanskje har fått sopp og bruker canestenkrem.

Kjøpte faktisk test her om dagen for å se om det kunne være spire på gang selv om tanta hadde vært der,den var selvfølgelig negativ.

Er bare forvirret,er jo vant til å ha en viss kontrol pga ff..

Litt lyst å bare kutte ut hele prøvinga også,samtidig føles det veldig bortkastet også,har jo brukt så mye tid og følser på dette de siste par årene,nei ikke vet jeg,masse kaos i hodet mitt nå,må bare skrive ned litt,grunn til at jeg i det hele tatt vurderer å gi opp er fordi jeg bare er så drittlei og vil ha slutt på prøvinga,jeg hadde jo håpet å få slutt på prøvinga med baby i magen ..men blir sprø..

Det river i hjertet av lengsel og frustrasjon,tror ikke jeg klarer å slippe drømmen..

Pokkers slit!!!!!!!!!!

Folk plopper unger rundt meg hele tiden,den ene etter den andre blir gravid,noen for andre gang siden vi startet prøvingen,urettferdig,JA det syns jeg..klisjeen du har jo barn fra før hjelper ikke,klart det er enda værre for de som ikke har barn fra før,men å ikke få til svir uansett,fy flate hvor det svir.

*snufse* jeg vil ha baby jeg....

Vi er jo mange her i samme situasjon,skulle ønske vi slapp,skulle ønske vi ble gravide nå,skulle virkelig ønske vi kunne flytte over til gravidesofaen sammen NÅ!!!!!!!!!

Jeg prøver jeg..hver gang TR kommer prøver jeg å innbilde meg at jeg ikke skal prøve mer,at jeg ikke vil ha baby,men det funker dårlig,fordi jeg vil jo,vi vil..det sitter for dypt forankret i sjelen min til at jeg klarer å slutte å prøve..

Så etter et langt og rørete innlegg fra Skifer i dag er konklusjonen at Skifer ikke gir seg,Skifer gir seg først når hun har klart det,når en frisk og fin spire er på plass!!

Takk for at du orket lese sytet mitt.

Klem

Skifer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg vennen. Vil ikke kalle dette for syt men heller et rop om en spire. Jeg synes nok også at det er sårt når det popper ut babyer rundt meg. Men jeg har etterhvert lært meg å ha litt avstad til det hele når jeg forholder meg til andre. Jeg ler med når de andre fleiper med at jeg skal ha en tredjemann, og jeg rister på hodet og sier at vi er ferdig med produksjonen :-) Inni meg ønsker jeg av hele mitt hjerte å sjokkere dem den dagen jeg står der med struttende mage...

Det høres rart ut at tempen din hopper opp og ned. Håper du likevell har hatt el og at dere har slumpet til å treffe. Det høres ikke ut som du har tenkt å gi deg skifer. Måtte det være vår tur snart.

klem fra

Skrevet

nei jeg vil ikke kalle det syt bare litt uttrykte frustrasjoner, og det må jo være lov særlig her. Jeg er veldig imponert over utholdenheten med stadig motgang.

klem

Skrevet

Takk takk jenter:)

Var godt å få tømt seg litt.

Joda jeg takler jo disse søte små som ploppes,men man har dager som er tyngre.

En venninne av meg fikk netopp sin attpåklatt,og på mandag skal jeg se ham.

Helt ny i verden vettu,blir jo rørt da,så blir nok noen tårer..både fordi han sikkert er helt nydelig og lengsel,både gleder meg og gruer meg.

I dag gjorde tempen et gigantisk hopp,men jeg har ikke hatt el nå,det vet jeg..tror jeg bare gir opp denne mnd.

Prøver igjen neste.

Takk for at dere forstår,det er umåtelig godt å vite at dere er til.

Klem

Skifer

Skrevet

Kjære deg skifer...

Må bare støtte de andre her, dette er ikke syt. Og jeg forstår deg sååå godt, begynner å kjenne godt på diverse følelser selv, etter å ha prøvd i godt over et år nå uten hell. (Ja, jeg vet det ikke er lenge sammenlignet med andre her..., men likevel da....)

Og samtidig blir andre gravide i fleng rundt meg, noen blir til og med gravide helt UPLANLAGT!! Hyggelig det, for all del, men jeg vil også...

Men vi må bare ikke gi oss, så får vi det nok til en gang vi også!!

Klem og ønske om snarlig spire i skifer-magen

Skrevet

Kjære skifervennen!

Dette er ikke syt - men helt nødvendig depping for å klare seg gjennom denne vanvittige frustrerende perioden av livet! Det å prøve måned etter måned - og samtidig ikke vite om det går bra hvis vi blir gravide igjen - er en voldsom belastning.... det er "ups and downs" hele tiden. Ikke rart man må lette på trykket innimellom!!!

Nei, få ut gruffet du - vi forstår deg så innmari godt!!

Godt å se at du ikke gir opp - snart er det din tur til å gå rundt med struttende mage - EN liten svømmer er alt som skal til - og DEN svømmeren kommer til å bli verdens herligste skiferbaby=)

klem klem klem klem klem klem kle klem klem klem klem klem klem

Skrevet

Kjære deg Skifer.

Du setter ord på mine egne tanker. Jeg føler det akkurat likedan som deg, er heller ikke villig til å slutte å prøve og klarer ikke tanken på å ikke få en atpåklatt. Jeg klarer jo som du å forholde meg til at andre får babyer, men tiden går og jeg blir mer og mer desperat etter å få min egen baby. Kjære deg Skifer, takk for at du og de andre jentene her inne finns

Skrevet

Tusen takk jenter,for alle klemmer..

Sender drøssevis tilbake til hver og en av dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...