Nr4? 💓 Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 jeg har termin 4 november..sikkert kaldt da..så jeg bare lurer på siden jeg skal ha voksipose, trenger jeg da noe annet enn madrassen et lite laken og den posen?? Når det blir varmere i været så kutter jeg ut posen og legger han oppå et lammeullsteppe med ei heilårsdyne over evt teppe over der igjen..har jeg skjønt det riktig da?? Gud så grønn en føler seg på disse områdene altså!kan ikke fatte alt vi skal lære sånn plutselig..godt å ha denne sida da hvertfall!
pilutt1 Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Hei! Hadde det vært meg,så hadde jeg kanskje lagt et lammeskinn under voksiposen...det isolerer veldig godt,og blir ikke for varmt heller. Jeg selv skal bruke lammeskinn og skinnpose oppå der igjen...tør ikke å ta noen sjanser...jeg skal ha mitt andre barn i slutten av oktober,ikke så lenge før deg...lykke til ihvertfall!
Nr4? 💓 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 takk for flott svar!! Ikke lett å holde orden på alt dette, men men det kommer vel som di sier! lykke til du å!!
pilutt1 Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jada,det kommer,man må vel bare prøve seg fram litt. Men jeg er vel kanskje av den typen som er livredd for at babyen skal fryse...men sjekker man at barnet hverken er for varmt eller kaldt nedi vogna,så finner man fort ut hvor mye man trenger å ha i vogna. Babyene er jo forskjellige de også!
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 nr 1 hos meg var så sinnsykt varm hele tiden at jeg ikke kunne ha på for masse klær og dill i vogna. han svetta som en gris. foreldre har en tendens til å pakka barna for mye inn i stedet for for lite... denne gang tenkte jeg å ha lammeskinn, baby(kanskje i dress) og dyne. må selvfølgelig se ann været litt. har lammeullspose og til kalde dager. men alle babyer er ulike, så en får finne ut litt etter hvert:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå