Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...i en ukes tid nå har jeg lagt meg ved siden av henne i senga og tatt en lur samtidig med henne. Da har hun storkost seg og sovnet fort inntil mamma. Jeg har tydeligvis skutt meg selv i foten, for nå får jeg henne ikke til å sovne alene! hverken i vogna eller i senga....hun gråt i en time istad før hun endelig sovnet på fanget mitt og jeg fikk lirka ho oppi vogna. Om natten har hun begynt å våkne flere ganger for kosen sin skyld virker det som, for hun spiser ikke så mye pupp. Jeg får uansett ikke gitt henne mer fast føde, for hun får jo litt grøt en times tid før leggetid, og kan jo ikke tvinge henne til å spise mer enn hun vil heller. Her forleden natt var hun våken i tre (!!) timer midt på natta....styra og ordna og ga seg ikke før hun fikk ligge ved siden av meg. Ah, jeg blir jo helt utslitt av dette styret!!!

Noen gode råd?

Hun er forøvrig 6,5 mnd. Og jeg kan ikke kjenne at det er noen nye tenner på vei, så tror ikke det er grunnen til at hun er urolig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh... Jeg sliter med omtrent det samme... Blir så sliten av det...! Min er 4 mnd nå, så håper det ikke tar så altfor lang tid å venne henne av det... Men kunne trengt noen gode råd jeg og..

Skrevet

Vær beinhard. Det tar et par søvnløse netter, så aksepterer hun det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...