Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hei skulle bare anonnsere at jeg kommer inn hit=) Tjoho=) et spørsmål: Når fikk dere mage?? (1.gangsfødene) Klem
Labambie Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Velkommen skal du være! Er mer spennende som skjer innpå 1.trimester da.. Hehe!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Velkommen!! Og gratulerer!! Håper du vil trives. Ang. mage, så kan du se inn på bildene mine.
tudeluuu Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 hei! Velkommen over =) Jeg er 2. gangsfødende, men kan jo svare på vegne av min forrige graviditet.. fikk mage rundt uke 22, husker det godt, for det var i påsken..(var ca 5 mnd på vei) plutselig så alle at magen min hadde vokst, og ikke bare jeg (for man innbiller seg at magen er kjempestor, bare for at man kjenner en klump inni der!).
indianeren Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Hei, ny jeg også!!! er i uke 14+1 og har fått litt mage ja.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå