Milla-baby Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Jeg har ikke sovet skikkelig en natt på flere mnd.nå. Max 3 timer til sammen sikkert...og det har bare blitt verre og verre etter hvert...pga. smerter her og der bla. Og natt til i går voknet jeg med veldige smerter i korsrygg / bekken og nederst i magen. Så jeg tenkte at nå beg. det å nerme seg kanskje... (er 38 fullgåtte i dag). Så i natt har jeg pluttselig sovet hele natten nesten. Helt fra kl.1-6 uten så mye som et toalett besøk i mellom.... var på do kl.6 og sov igjen til kl.10. Ikke det at jeg klager, for all del...hehe Men flere som har hatt det sånn,når det nermer seg? trodde liksom bare det ble verre og verre om nettene jeg,men....
BellaSofia Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg har det også sånn Har sovet dårlig og urolig, har vært oppe for å tisse mange ganger i løpet av natten og våkner med smerter i hofte, lår og rumpe pga begrensede liggestillinger (våkner jo hver gang jeg må snu meg helt fra den ene siden til den andre). Men de siste dagene har jeg sovet bedre enn på lenge! Hadde termin i går.... Har ikke merket noe annet som skulle tilsi at noe var på gang, men jeg venter og håper ting begynner å skje snart, så utrolig kjedelig å gå lenge over... Vil jo se mitt mirakel snart
Milla-baby Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Ja, akkurat sånn jeg også har hatt og har det. Da krysser vi fingrene for at det betyr at vi nermer oss og at kroppen lader opp til fødsel og baby stell! ;oD Er jo lov å håpe hvertfall! hehe For deg er det jo ikke lenge igjen uansett ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå