Gå til innhold

Fikk jo sove i natt jo......!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sovet skikkelig en natt på flere mnd.nå. Max 3 timer til sammen sikkert...og det har bare blitt verre og verre etter hvert...pga. smerter her og der bla.

Og natt til i går voknet jeg med veldige smerter i korsrygg / bekken og nederst i magen. Så jeg tenkte at nå beg. det å nerme seg kanskje... (er 38 fullgåtte i dag).

Så i natt har jeg pluttselig sovet hele natten nesten. Helt fra kl.1-6 uten så mye som et toalett besøk i mellom.... var på do kl.6 og sov igjen til kl.10.

Ikke det at jeg klager, for all del...hehe

Men flere som har hatt det sånn,når det nermer seg? trodde liksom bare det ble verre og verre om nettene jeg,men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn :) Har sovet dårlig og urolig, har vært oppe for å tisse mange ganger i løpet av natten og våkner med smerter i hofte, lår og rumpe pga begrensede liggestillinger (våkner jo hver gang jeg må snu meg helt fra den ene siden til den andre). Men de siste dagene har jeg sovet bedre enn på lenge! Hadde termin i går.... Har ikke merket noe annet som skulle tilsi at noe var på gang, men jeg venter og håper ting begynner å skje snart, så utrolig kjedelig å gå lenge over... Vil jo se mitt mirakel snart :)

Skrevet

Ja, akkurat sånn jeg også har hatt og har det.

Da krysser vi fingrene for at det betyr at vi nermer oss og at kroppen lader opp til fødsel og baby stell! ;oD

Er jo lov å håpe hvertfall! hehe

For deg er det jo ikke lenge igjen uansett ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...