Ella_Bella_Snupperella Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Velkommen skal du være i tråden: "Solskinnssnuppa'er med babylyst" Her startes det hver mandag en ny tråd, med - uke ... - bakom navnet slik at vi alle kan følge med på de nyeste innslagene! Målet med tråden er at vi kan samle en gjeng solskinnsjenter med babylyst som likevel må vente til "tiden er inne". Her går det kanskje å finne noen venner å bære med seg videre??? Kanskje vi etter hvert ordne treff så vi kan sette fjes på våre nick (om det ikke hadde vært skummelt!?!) Håpet er at vi uansett kan dele ventetiden sammen og prate om litt løst og fast - det trenger ikke bare være babyprat (men her kan du komme med det i bøtter og spann også!) - bekymringer, gledesnyheter, filmer man bare må se, en kafé som er verdt å besøke, morsomme historier, hverdagshistorier - samme hva det skulle bli... Bare kom med! Her får du utløp for hva det måtte være du trenger å si, og svar får du nok i mengder! Et par ønsker: - Vennligst bruk nicket deres i innleggene (da vet vi hvem vi svarer, hvem som er med og hvem vi skal takke for trøsten/latteren/tårene) - Ikke kritiser, henge ut eller avslå her inne er dere snill (det sitter ekte mennesker bakom disse nick'ene som kanskje blir knust av det du lett hiver ut i sinne eller frustrasjon) - Vennligst bruk det siste innlegget å svare på - systemet lager fort rot hvis du klikker på andre innslag... Hvis du vil referere til et tidligere innslag - bruk nicket på personen og gjerne kopiere deler av det du ønsker å svare på. Hittil har vi samlet en god gjeng solskinnssnuppa'er: Bellababy, 26, Oslo - Leder av Solskinnssnuppa'er med Babylyst. Maggimor, 23, Drammen (Æ) *MIAMI*, 23, Lommedalen (Æ) Barnkanskje? 28, Oslo Dekita, 22, Trøndelag (Æ - Gravid) Rosered, 23, Skedsmokorset (Æ) *siv*, 23, Haugesund Kathrine, 20, Porsgrunn TauZa, 23, Ålesund Rafi, 28, Bodø (Æ) Delfinen1, 23, På flyttefot Brina86, 21, Bergen Mali83, 24, Nordvestlandet Volcano, 25, Hordaland Bebis*2008?, 25, Nordland Sommerspire, 19, ... Vesla@89, 18, Hedmark Kristka, 22, Trondheim Hemmelinemmeli, 19, Møre & Romsdal Linde81, 26, Sør for Sinsen Her er jeg, 28, Oslo Mamman til Antonio, 21, Ski Vivera, 29, Rogaland Bella24, 24, Oslo La Dolce Vita, ..., ... Snartprøve, 22, Romsdalen De av dere med (Æ) bakom navnet er blitt "Æresmedlemer" fordi dere alt er blitt offisielt prøvere! Men siden dere liker så godt å være her inne, og siden vi andre som ennå må vente litt, liker så godt å ha dere her - da er dere Æresmedlem blitt! Håper dere forteller MASSE om hvordan dere har det så vi andre kan ta del i gleden! De av dere med Gravid bakom navnet trenger vel ingen forklaring - heller bare mange flotte gratulasjoner! Husk bare å komme innom igjen i ny og ne og fortell hvordan det går! Til dere andre som skulle kikke innom tråden - flere kan vi bli, så ikke vær redd for å hoppe inn - her er det plass til mange! Hvis dere har lyst, kan dere svare på disse spørsmålene (slik vi andre har gjort) eller skrive litt fritt om dere selv! Så vet vi litt mer om hvem du er vettu! Navn (bare hvis du har lyst): Bosted: Alder (din og kjærestens): Yrke/utdanning (din og kjærestens): Hvor lenge har dere vært sammen: Interesser: Sivilistatus: Barn fra før (hvor mange, barnas alder): Hvor mange barn ønsker du/dere: Når har dere "planlagt" å bli gravide: Navn hvis det blir gutt: Navn hvis det blir jente: Ellers ønsker jeg samtlige en Solskinnsklem for uke 33! Håper dere nyter slutten av sommeren og er klar for en fin høst!
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 16. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. august 2007 Hei hei! Beklager at jeg er sent ute med ukens tråd! Har stresset og styrt med kjøkken oppussing og å kikke på bryllupslokaler! Har vært en stappet uke til nå! Og kommer bare til å fortsette!!! Begynner nemlig på skole igjen imorgen! Gleder og gruer meg! Blir et travelt år! Velkommen tilbake dere som har vært på ferie, og velkommen skal dere være de to nye! Håper dere trives her!!! Har dere fått med dere denne saken om farlige leker i media disse dager?? Skumle greier - og er enig med ei som det ble skrevet om på vg.no, det burde være en kontrollinstans som har oversikten på dette, ikke bare importørene og produsentene! Det ble anbefalt en nettside hvor foreldre selv kunne holde oversikten over svartlistede leketøy - www.dsb.no - det skal jammen jeg gjøre når jeg gir leker i gave eller skal ha til mine fremtidige barn!!! Håper dere så langt har en fin uke og at det fortsetter slik! Solskinnsklemmer
Nummer tre <3 Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Hei hei! Jeg får fortelle litt om meg selv jeg da! Navn : Inger Bosted: Østfold Alder (min og kjærestens): 23 og 30 Yrke/utdanning (din og kjærestens): svennebrev og data Hvor lenge har dere vært sammen: 1 år Interesser: avhengig av INTERNETT og bim =), interiør, pusekattene mine, trene, lese gode bøker, digger å gå på cafe med enten sambo eller venner på lørdagen og sitte å skravle heeeele dagen! (er flink til å sose bort fridagene mine på ikkeno!) Sivilistatus: samboer Barn fra før: ingen Hvor mange barn ønsker du/dere: hadde blitt glad for to, hvis vi får! Når har dere "planlagt" å bli gravide: april-mai 08 Navn hvis det blir gutt: blir ikke enige (sambo liker vanlige kjedelige navn og jeg liker tøffe og kule navn hehe) Navn hvis det blir jente: har en liten hemmelig liste her... ellers henger jeg MYE på bim så er ikke vanskelig å få tak i meg, hehe.... masse klemmer fra (har forandret nicket litterann)
*MiAMi* Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Hei på dere. Nå begynner jeg å gå ut av sommermodus, og da er det lettere å henge litt her igjen. Virker som det er fler enn meg som har slitt litt med følge opp "snuppe-tråden" her inne ;o) Håper alle sammen har hatt en fin sommer, selv om været har vært så som så.. Uansett masse man kan gjøre selv om værgudene ikke er helt med. Så på God Morgen Norge her om dagen, og da var det snakk om at folk kom tilbake på jobb og var deppa pga ødelagt ferie. Synes man skal ta til seg de tipsene som ble gitt der når ferien ikke blir som forventet; gå på museum, be venner på besøk, dra på besøk. Gjøre det hyggelig hjemme, ta et kurs innenfor noe man alltid har ønsket å lære seg, gå på biblioteket. Er vel bare oppfinnsomheten som setter begrensningene ) Ellers Bellababy, har dere kommet godt i gang med bryllupsforbredelsene? Dere skulle ha det i Nederland, var det så? Merker jeg blir litt smittet av andres bryllupsplaner. Er egentlig ikke så stressa på akkurat det med å gifte meg (har et sterkt ønske om å gjøre det en gang, men ikke sånn førstepri. liksom). Men når det er sagt, får jeg alltid "jeg-vil-også-gifte-meg-tanker" i hodet når jeg hører andre skal eller har giftet seg. Her i huset får vi vel satse på baby i første omgang - men prøver å ta det veldig cool akkurat nå. Tydelig at stress ikke hjelper i allefall. Dolce Vita, så kjekt at du henger deg på også ) Når jeg tenker etter, tror jeg ikke jeg har fylt ut en sånn "fortell om deg selv sak", kanskje jeg skal gjøre det nå da - i og med at jeg har vært borte så lenge ;o) Navn : Marit Bosted: Oslo Alder (min og kjærestens): 24 og 23 Yrke/utdanning (din og kjærestens): interiørdesigner og forsvarsansatt Hvor lenge har dere vært sammen: 21 mnd Interesser: Liker å gå tur med hunden vår (som snart skal forlate oss ( Hun skal bli bombehund i forsvaret). Ellers synes jeg det er kjekt å gå på kafè, prøver å få trent litt. Veldig glad i å lese og eller holde på med kreative ting. Sivilistatus: Samboer Barn fra før: - Hvor mange barn ønsker du/dere: Vi ønsker oss 3 barn. Når har dere "planlagt" å bli gravide: Har sluttet på p-piller, så håper innen desember en gang, men tar det når det kommer. Navn hvis det blir gutt: Vi har en liste med "ønskenavn", men har bestemt oss for å se an ungen først Navn hvis det blir jente: Samme som guttenavn. Da har jeg fått tilfredsstilt skrivekløen for nå. Håper vi får opp igjen interessen for tråden sånn som den var før ferien, da lå vi jo inne på "populære-tråder-listen" og greier ;o) Har en fin helg alle sammen Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå