sol og varme Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Eeeendelig er jeg her...da er det bare 3 mnd igjen til termin -16.nov. Skal bli deilig å ikke være gravid lenger...blir bedre med ei vogn å trille rundt på
attpåklatt!! Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Gleder meg såååå til å gå tur med vognen også... Velkommen hit!! Håper du får et fint siste trimester!! Lykke til videre!!
bomper`n Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 hei til deg også. jeg også er ny her med termin den 7 november. det skal bli deilig og få magen over i en vogn ja, og bare tanken på og komme inn i jeansen igjen får meg til og lenkte ennå mer. ha en herlig dag;)
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 hei. velkommen etter. koselig å ha deg også her:P
Gjest Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Hei sol og varme, Vi har termin samme dag - det er også for meg akkurat 3 måneder igjen til termindatoen 16.11. Venter min 1. - mye tyder på en gutt. Synes formen er bra, men merker jo at det blir tyngre og at nattesøvnen har begynt å bli litt dårligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå