NoraNora Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hvordan er det med de der bukplastikk operasjonene... slik som cat. 68 og monajenten skal gjøre...Hvordan er det å ta seg av små barn i dagene etter dette? Bare lurer for en venninde skal ta en sånn operasjon og så snakket vi litt om dette da...
Monajenten Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Man skal ikke løfte på en til to uker etterpå. I papirene mine står det at om man har små barn, må man ha hjelp i minst en uke etterpå.
NoraNora Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 ok... tusen takk for svar! var det jeg kunne tenke meg ja. Så da må hun jo få organisert litt hjelp da. hm.. blir vell ikke så lett for henne det, men får vell hjelpe til litt jeg også da:)
Monajenten Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 For en god venninne du er, da blir hun sikkert kjempetakknemlig. Jeg har fått beskjed at man ikke skal løfte noenting i løpet av de første ukene, og jeg vil jo ha best mulig resultat, derfor vil jeg gjøre nøyaktig som jeg får beskjed om. Det er nok det smarteste i lengden, så kjempefint at du vil hjelpe venninnen din!
NoraNora Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 er jo det venner er til for... så gjør så godt jeg kan. Vet hun ville gjort det samme for meg. Blir sikkert ikke lett når hun skal ha operasjonen og er alene med to barn. Men ordner seg sikkert!
Monajenten Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Ok. Bra hun ikke har heeelt baby da, selv om det kanskje blir litt slitsomt med 1-åringen. Men alt går seg til!! Lykke til til henne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå