Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Man bedriver hor, og/eller fordriver tida. Skulle man bedrive tid måtte man bli ei klokke.
Dronningen! Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Godt du oppklarte det, var litt usikker serru! Jåbbær du?
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Og så kan man fordrive tida med å bedrive hor. Ikke at jeg veit hva jeg snakker om.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Jepp. Men sakte.Unger får barnehagetilvenning, jeg tillater meg jobbtilvenning. Litt første dag, litt mer andre dag, tredje dag kanskje sove lure min på jobb... så får vi se når jeg føler meg klar til fulltidsplass. Du da?
Gjest Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Ja, det er det mest behagelige, tett fulgt av søvn, kaffe&morgenavis og å lime inn bilder fra de tre siste feriene.
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Bare synd at dette ikke kvalifiserer seg til "arbeidserfaring" på CV'en min. Jeg vil ikke jobbe. *Prinsesse Vilikke* (ikke nicket)
Dronningen! Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 T. sklei rett inn i barnehagen, deilig så slipper jeg å sitte hjemme å gråte:o) Jeg er husmor - det glemte yrket:o) Hva gjorde egentlig husmødre før? Med tiden altså....
Gjest Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Ser ut som de baker i hvert fall! Ellers gikk de på formiddagsbesøk. Og siden butikkene stengte tidlig og ikke alle hadde bil gikk de ofte til butikken. Og så var det de som strøk sokker og sengetøy...
Dronningen! Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Bake orker jeg ikke, har bakt for et helt år i løpet av 2 dager:o/ Mannen handler på vei hjem så det slipper jeg også, betyr det at jeg må stryke sokker og sengetøy? Ps: Hvor skal strykebretten være på sokker? Og bør jeg stryke bb-trusene mine.....
Gjest Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Ja, det var den intensive bakinga di jeg hinta om... Alt bør strykes, skal du være skikkelig husmor. Ellers er det selvsagt åpning for å spille musikk på fullt, danse kanakkas i stua uten klær, lakke negler uten å måtte lakke ungen også, legge seg på sofaen med mer eller mindre smussige litterære ting eller rett og slett sove litt ekstra for å kompensere for alt man har gått glipp av siden man fikk barn.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 Hm, kan jo anføre at du har hatt mange stillinger?
Dronningen! Skrevet 16. august 2007 #13 Skrevet 16. august 2007 Siste innlegget ditt skal printes ut og henges opp - "Lutens lov for husmødre" Tjohoi - dette blir en fin dag:o)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #14 Skrevet 16. august 2007 Ja, den åpner for individets egenpleie, om ikke annet - det er ikke det det blir mest av når unga er hjemme eller man sjøl er på jobb, så nyt det til fulle. En bitteliten GT i sola er også lov...
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. august 2007 #15 Skrevet 16. august 2007 Du er så herlig løsningsorientert, min kjære Lut. Håper bare jeg slipper å måtte spesifisere noe! Men "god fantasi" er jo noe jeg pleier å føre opp under "personlige egenskaper", så jeg burde kunne komme meg unna ethvert avhør (som jeg anser ethvert intervju for å være. Med caffe latte til).
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. august 2007 #17 Skrevet 16. august 2007 Yes. Har du noe til meg? Jeg kan tapetsere hjemmet ditt med diverse hyllester til din eksistens!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #18 Skrevet 16. august 2007 Få deg noe skrivende, da vel (gjerne tapetsering med hyllester, for eksempel) - sikkert flere enn meg som vil hylles! så kan du evt ha en litt mindre "ordentlig" jobb på si...
KaMa Skrevet 16. august 2007 #19 Skrevet 16. august 2007 Jeg har lyst på tid som jeg kan både bedrive og fordrive.. Kan jeg spørre hvor dette kommer fra? Er det et innlegg jeg ikke har fått med meg?
Gjest Skrevet 16. august 2007 #20 Skrevet 16. august 2007 Annie har med jevne mellomrom oppgulp angående "dere som ikke har noe annet å bedrive tida med enn å sitte her"... senest i går kveld.
KaMa Skrevet 16. august 2007 #21 Skrevet 16. august 2007 Hehe... Godt å være anonym da. Selv om vedkommende burde være enkel å finne igjen, med slike feil.. Men helt sant, skulle likt at jeg hadde ubegrenset mye med tid, sånn at jeg kunne finne en måte å bedrive den på... Men mulig jeg ville vært nødt til å omdefinere ord først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå