Gå til innhold

Når han er i ekstase :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bestemte oss nyligfor å starte i oktober. Siden da har samboer forandret seg litt ( til det bedre). Han smiler hele dagen, går aldri forbi uten å kjærtegne meg og kommer med utrolige komplemang hele tiden:) Har spurt lurt hvorfor han er så blid for tiden, da sier ha bare " jeg gleder meg ". Dette gjør meg utrolig trygg :)

Noen andre som har slike positive erfaringer som dette?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå,dei e no søte dissa mannebeina og da=)))

så bra han er like ivrig til og bli gravid som du da=)

min mann tar meg konstant på magen,spesiellt nå etter vi har blitt gravid,og som du sei,det gjer enn glad og trygg...

Lykke til med prøvinga da=)

Skrevet

Samme opplever jeg nå med min mann. Det var han som var mest gira på at vi skulle forsøke på en liten en, og nå når han har fått "overtalt" meg er han kjempesøt :o)

Han stryker meg stadig på magen og snakker om at kanskje det er noen der, diskuterer ønsket kjønn, navn etc.

Forholdet vårt har på kort tid blitt enda bedre, nærere, ømmere og romantisk. Gleder meg kjempemasse til å se om vi snart har en liten en på gang :o)

Skrevet

vi er også prøvere.. Har vært det siden påske nå da, men hver gang vi snakker om det å bli foreldre, lyyyser han opp :):)

Så utrolig godt å se at det ikke bare er jeg som gleder meg!!

Selvfølgelig tar han meg ikke på magen enda, men håper jo at det blir det snart da !

Skrevet

Min er også en engel :) Tror vi har kommet mye nermere hverandre etter vi begynte å prøve... Min kjære er så positiv også, snakker stadig om at han tror at vi blir gravide med en gang og at han gleder seg sånn :) Han har så lyst til å fortelle til folk at vi skal ha barn, og gleder seg allerede til pappa-perm ;) Håper det ikke tar så lang tid å få en liten spire i magen, da tror jeg kanskje min kjære blir skuffet, jeg også for den del... Lykke til alle sammen, og husk på å sette pris på deres bedre halvdel, han fortjener det også når han er så snill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...