Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Og hun fødte 4.de mann på VELDIG kort tid! Gikk et par timer fra hun merket noe og til ungen var ute. Hun fødte i bilen på vei til sykehuset for hun rakk ikke fram. Jeg spurte om hun måtte sy mye, siden det ble en styrtfødsel og at ikke det var mulighet for klipping. Neida, hun hadde ikke trengt å sy et sting! Det har hun aldri trengt med noen av barna.Dette var hun temmelig stolt av, men jeg tenker jo heller at wow, hun må være ganske så...skal jeg kalle det....romslig da?? Den ene ungen måtte hun faktisk sy ett eller to sting med, men h*n var jo 40 cm rundt hodet, og det var visst en tøff fødsel. Dere som er så oppvakte, hva synes dere? Hadde dere gått og nærmest skrytt av dette? For jeg tenker at DET hadde jeg heller holdt kjeft om:-P
Gjest Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 *ler* er vel heller at hun er veldig "tøyelig" nedentil. Hun kan fint være like "stram" nedentil som deg til vanlig...hihihi
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Tror ikke det har noe med saken å gjøre. Noen får strekkmerker, andre ikke. Noen har mer elastisk hud/slimhinner enn andre. Hun er kanskje bare heldig. Hadde aldri tenkt at hun var "slarken" pga det. Det er vel i grunnen slik det skal være hvis det er optimalt. Det kan jo ikke være meningen at man skal revne i det hele tatt. Tipper du er bittelitt sjalu.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 "Neida, hun hadde ikke trengt å sy et sting! Det har hun aldri trengt med noen av barna.." "Den ene ungen måtte hun faktisk sy ett eller to sting med..." Herregud hvor du motsier deg selv....har hun sydd, eller har hun ikke ??
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Det at hun ikke hadde sydd med noen av dem, sa hun først. Så kom det fram at hun måtte sy ett eller to sting med den ene. Men ærlig talt a dere! Tenker dere ikke en smule på det samme som jeg?? Tenker dere som svarer er like slarkne i fitta som henne!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 ingen slarkfitter her, bortsett fra deg slarkefitte
KaMa Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Jøss... Ikke så veldig godt utrustet på det mentale planet, du. Har du egentlig født? Har du egentlig pult? Vet du virkelig ikke at "fitten" din er elastisk? Når så mange påpeker dette, og din konklusjon er at samtlige har slarkefitter (var det ikke det du kalte det?), er det et tegn på at du er dum eller at du er vonbroten over at ikke alle er like kjip i konklusjonene sine som du er?
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Livet må jo være ganske innholdsrikt dersom et av de sterkeste kortene man holder på hånden er "stram fitte". *grøss*
Lilly 79 Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Jeg sydde 43 sting. Betyr det at jeg er jææævlig stram da eller? *OMG*
Gjest Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Sier nok mer enn deg og fitta di enn venninna di, når du går rundt og sammenligner fitta di med hennes. OG helt klart din informasjon til generelt det å føde, så krysser fingrene for at dette er din svipptur innom og anbefaller deg å lese en bok om kroppen deretter planlegge barn etter det, for ja navlestrengen til babyn er lang og det kommer ikke ann på lengden der heller=/
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 Kjenner ei som revna helt bak til rævhullet, hun bæsjer i buksa, klarer ikke holde på dritten..............Tror du hun går å skryter av det?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #13 Skrevet 16. august 2007 Jeg fikk en stor baby. Hadde en veldig lang fødsel og revna ikke noe. Jordmor sa at det var fint fødselen tok så lang tid at alt rakk å åpne seg, det var derfor jeg ikke revna. Men det var nå meg det;-)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #14 Skrevet 16. august 2007 Trenger ikke være anonym for å innrømme dette skjønner du. Vi har medfølelse for alle som har fått et hull i steden for to. Skal be for deg.
KariMari Skrevet 16. august 2007 #15 Skrevet 16. august 2007 Herregud, dette var nå også noe å diskutere! :-/ Du skal være glad for at venninna di ikke har behøvd nål og tråd, du! Kjenner flere som har revna så mye at de ikke fungerer normalt lenger:-( Alle er forskjellige!!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #16 Skrevet 16. august 2007 Hadde du vært venninne hadde du gledet deg på hennes vegne. Hva med å omtale henne som "bekjent"?
Storebror & Lillesøster Skrevet 16. august 2007 #17 Skrevet 16. august 2007 ja lilly du er nok det man kaller stram;)
nickoline og supermann Skrevet 16. august 2007 #18 Skrevet 16. august 2007 Jeg hadde ikke vært flau over det. sydde selv kun 5 sting etter klipping . Da jeg var hos gynekolg for celleprøver sa ha........ at dette var en flott livmor. Like fin som før fødselen..... og mannen min har ikke noe å klage på. Det har jo ikke noe med hvor "romslig man er der nede" , men hvor godt livmoren utvider seg og trekker seg sammen igjen....... en muskel vet du!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #19 Skrevet 16. august 2007 Livmoren? Den har vel ikke noe å si i forhold til størrelsen på musa. Tror du mikser korta her nicoline.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #20 Skrevet 16. august 2007 Fikk ikke en eneste strekkmerke unde svangerskapet, men måtte sy jævla masse sting da babyen min ble født. ble klippet, så det gjorde sinnsykt vondt.
nickoline og supermann Skrevet 16. august 2007 #21 Skrevet 16. august 2007 Ja kanskje det, men mannen min klager ikke:) hi hi!!!!
ragna Skrevet 16. august 2007 #22 Skrevet 16. august 2007 øh? strekkmerker kontra sting?? jadda.. JESS, jeg måtte sy! ergo; jeg er godtatt!! høhø..
overkill Skrevet 16. august 2007 #23 Skrevet 16. august 2007 jøss, så det er altså nokon som kan mindre om anatomi enn meg.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #24 Skrevet 16. august 2007 så måtte vi være hånlige igjen... så vidt jeg har forstått så er det revning, smerter og strekkmerker vi bekymrer oss mest om i svangerskapet. Var nok derfor hun nevnte det....... var det ikke frøken!
Anne-B. Skrevet 16. august 2007 #25 Skrevet 16. august 2007 Romslig, du liksom, huden hennes er bare mer elastisk enn din, og det funker begge veier. Jeg syns bare det er rart at du gidder å tenke på slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå