Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Ser de har GT safari dobbel på tilbud nå, og jeg bor i nord norge. Noen som vet om de sender vogn?
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 vetb ikke om de sender,men ring de & hør ...de sender nok helt sikkert!
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Noen? Har sendt mail,men ikke fått svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå