Gå til innhold

Har blitt husmor fra 1940!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasker og ordner, har STRØKET sengetøyet og nå står jeg jammen og baker for å fylle opp i frysa... Har jeg klikka eller? Fler i tilfellet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er nok ik alene der nei.

jeg har i tillegg hatt middagen på bordet når min kjære kommer hjem fra jobb hverdag nå.

han fant ut at han kunne bli vant til dette.

rydder og vasker hverdag, må jo ha noe å gjøre på.

i dag skal jeg lage muffins

Skrevet

Kor flink dere er. Jeg blir bare sløvere og sløvere og er glad jeg flytter hjem til mamma i noen måneder nå. Få litt ekstra pleie siden mannen min er såpass mye ute å reiser som han er. Mulig jeg skal virkelig ta meg selv i nakken og begynne å gjøre noe jeg også.

Iflg mamma så MÅ jeg stryke sengetøyet til lillebarnet fordi det er så koooooselig (som hun sa). Men jeg synes det virke som litt bortkasta tid. Men mulig det blir til at jeg gjør det uansett bare for å få timene til å gå.

Skrevet

Jepp, fra å være aktiv karrierekvinne + masse trening hver uke, besto dagen i dag av følgende spennende oppgaver:

- Pante flasker

- Handle inn middag

- Støvsuge

Spennende dager gitt! 9 dager over termin nå, så jeg har sluttet å planlegge, og sliter med å engasjere meg i noe som helst.

Skrevet

Det er ledig kapasitet i fryseren min.... og golvene tar ikke skade av en omgang med moppen. Men husmortendensene lar fortsatt vente på seg.

Skrevet

He, he! Snev av redebyggerinstinkt, eller??

Skrevet

Mmmm har kake og boller i frysern selv, må kanskje lage litt mere også:)

Og rydde litt:) *leter etter overskudd:)*

Skrevet

jeg er veldig flink til å teeeenke på alt jeg vil gjøre... med nr en hadde jeg masse boller og sjokoladekaker i frysen. men denne gangen blir det nok med tanken. har ikke begynt å tenke på babyutstyret enda engang. sist stod vel vogna omtrent klar på denne tida (31. uke)

men planen er å ha storrengjøring på kjøkkenet å rydde i skuffer å skap, fylle frysen, lage middag til mannen hver dag, alltid ha tom skittentøyskurv på badet osv osv. men jeg blir helt utslitt bare å tenke på det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...