hanne håpløs Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hehe.. Tok en test med CB vanlig idag. Der skal det jo bli et kryss eller plusstegn om dere vil. Det er et kryss der, men streken som går vannrett er sterkere enn den som er lodrett!! Hva tolker jeg det som da? Noen?
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Da er der vel anntydning til ett +tegn da???=))) så lenger der ikkje berre er en minus strek så er du nok gravida ja=) kortid har du ikm da?? slenger med en liten gratulasjon eg da=))
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 hei jeg testa svakt positiv med QR og billigtest.Tok da en CB digital og det lyste gravid mot meg.Anbefaler deg å kjøpe en sånn da det kommer opp Gravid/Ikke Gravid. Da vet du det helt sikkert:-) Tror du er gravid jeg! et forsiktig gratulerer!
hanne håpløs Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 du ser et + tegn ja, men det er bare det at den vannrette streken er så mye sterkere enn den loddrette! Så ble litt usikker. Hadde ikm ifølge mine beregninger på søndagen som var, evt mandagen. Ha to type graviditetstegn og det er ømme pupper (som noen kan få gratis hvis dem vil) og kvalm (ikke morgenkvalm, men på dagen/ettermiddagen og kvelden). Og så er magen "urolig" da, skiftende løs og fast hvis du skjønner.. :/ Får teste igjen i morgen og se!
hanne håpløs Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Hei lykkeliten er på vei! Jeg har testa med QR jeg og og fikk svake streker. Derfor prøvde jeg CB idag og det er et +tegn der, men som forklart ovenfor så er den vannrette streken sterkere enn den andre. Jeg har testa negativt før på CB og da hadde jeg jo bare den vannrette linja, men i og med at den loddrette vises og så eeer jeg bittelitt glad! Tør fremdeles ikke håpe for mye!!! Har en CB digital og, kanskje jeg skal prøve den i morgen?
hanne håpløs Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2007 Jeg trenger ikke hjelp, var inne på clearblue sine sider og leste litt! Jeg tror jeg er gravid, whohoo! "Hvis det vises en tydelig strek i Kontrollvinduet og et tydelig plusstegn (+) i Resultatvinduet i løpet av 10 minutter, er resultatet "Gravid". Deler av eller hele plusstegnet kan være litt svakere enn streken i Kontrollvinduet. Hvis du vil være helt sikker, foreslår vi at du venter 3 dager og deretter gjentar Clearblue-testen. Ved en normal graviditet fordobles mengden hCG hver annen til hver tredje dag. Når du gjentar testen, bør derfor deler av eller hele plusstegnet (+) bli sterkere." <- Henta fra siden, hvis noen andre lurer GladGladGlad!
90210 Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 IGJEN GRATULERER! ÅÅÅ så heldig du er! Håper jeg også tester positivt i morgen! :D GRATTIS!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå